Ihned po zakoupení ntb se začal vyskytovat problém - viz video.
https://www.youtube.com/watch?v=WhzCwpJ ... e=youtu.be
První reklamaci mi uznali a údajně to opravili. Ovšem vada se projevovala dál. Další dvě reklamace neuznány s důvodem, že v servisu se vada neprojevila. Neprojevuje se samozřejmě neustále, jen někdy. Což bylo zdokumentováno asi na deseti videonahrávkách které byly servisu poskytnuty. Vaio odmítli dále testovat, vada se prý u nich neprojevila a konec. Bylo mi doporučeno, jet k nim do servisu, celý den tam s ntb sedět a až se vada projeví, tak jim to ukázat. Je to normální?? Má někdo s tímto podobnou zkušenost??
Sony Vaio vadný displej?
Sony Vaio vadný displej?
Naposledy upravil(a) jeskyne dne 03 říj 2013 20:02, celkem upraveno 1 x.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29 bře 2014 14:03
nene
Toto neni chyba notebooku. Toto mi to dělá taky na některejch internetovejch stránkách.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů