Ahoj,
mám takový problém. Vždycky, když jdu hrát nějakou hru přes službu Steam, tak se mi ta hra seká. Nejvíc je to znát hlavně při spouštění hry a načítání hry (nebo nové mapy). Při hraní jsou taky záseky, ale není to tak hrozné. Kolikrát čekám i několik minut, než se mi načte nová mapa (či úroveň). Na Steamu hraji pouze tyto hry: Counter-Strike (1.6 a Global Offensive), Left4Dead 2 a občas taky Team Fortress 2. Sekají se všechny hry. Hraju pouze s přáteli, což je taky důvod proč mě to tak otravuje. Kolikrát na mě musejí několik minut čekat, když se mi načítá třeba nová úroveň ve hře Left4Dead 2.
Jinak bych ještě upřesnil, že hraji na notebooku. Můj předchozí notebook, který byl slabší, mi tyhle problémy vůbec nedělal. Myslím, že je to tím klientem nebo Windows 8.1, protože předtím jsem měl Windows 7 a vše bylo bez problémů. Když třeba stáhnu CS 1.6 Nosteam verzi, tak se mi to neseká, ale jakmile to spustím přes Steam, tak mám záseky. Nevíte co udělat, aby se to nesekalo? Nepříjde mi, že bych hrál zase tak náročné hry a když stáhnu jejich warez verze, tak mi to běží bez problémů.
Můj současný notebook:
Viz. můj podpis
Můj předchozí notebook:
Asus N60Dp
AMD Turion X2 M500 2,2 GHz
4 GB DDR2 operační paměti
ATi Mobility Radeon HD 4670 1GB DDR2
500 GB HDD
Windows 7 Professional (64-bit)
P.S.: Když zapnu třeba csko a napojím se do hry a ihned to celý zminimalizuji (než se mi začne sekat) a mrknu do "Správce úloh" tak je jasně vidět, že to dělá hlavně ten klient, protože u procesu klienta mi problikává "Neodpovídá", přestane to až tehdy, kdy se mi po dlouhé době načte celá ta mapa. Poté se to seká už jen občas a taky hlavně díky klientovi.
Steam - neustálé sekání her (klienta)
Steam - neustálé sekání her (klienta)
Lenovo Y500 [ FullHD, Intel Core i5 3230M, NVIDIA GeForce GT 750M 2GB GDDR5, 4GB DDR3, 1TB HDD, Win 8.1 64-bit ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Jsem připojenej přes Wi-Fi.
Zkoušel jsem aktualizovat přes "Správce zařízení", kde jsem našel položku "Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 2230" a mám to aktuální.
Ovšem teď mě napadlo, že to může být i novým routerem. Který mám zhruba od té doby, co mám notebook. Zkusím to taky aktualizovat.
Zkoušel jsem aktualizovat přes "Správce zařízení", kde jsem našel položku "Intel(R) Centrino(R) Wireless-N 2230" a mám to aktuální.
Ovšem teď mě napadlo, že to může být i novým routerem. Který mám zhruba od té doby, co mám notebook. Zkusím to taky aktualizovat.
Lenovo Y500 [ FullHD, Intel Core i5 3230M, NVIDIA GeForce GT 750M 2GB GDDR5, 4GB DDR3, 1TB HDD, Win 8.1 64-bit ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Kabel bohuzel zkouset nebudu. Mame router az na pude kam musim po zebriku a nemam ten notebook kam polozit. A tak dlouhý kabel nemam.
Lenovo Y500 [ FullHD, Intel Core i5 3230M, NVIDIA GeForce GT 750M 2GB GDDR5, 4GB DDR3, 1TB HDD, Win 8.1 64-bit ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Samsung Galaxy Tab 3 [ 7 palců, 8 GB, verze SM-T210 ]
iPhone 4 [ 16 GB, iOS 7.1.2, nonJB, O2 CZ ]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů