Výběr ntb do 30tis. (hry, grafika, 3D)
-
- píše často
Výběr ntb do 30tis. (hry, grafika, 3D)
Zdravím všechny přítomné i prozatím nepřítomné.)
Na úvod krátce o mně a o stroji, který bych leč nerad nahradil.
Jsem student průmyslového designu a je mi zhruba asi 22.
Momentálně vlastním 5 a 1/4 roční asus n71ja (jako jeden z prvních ntb měl i5 procesor), který mě ve své době stál 25tis. Myslím, že to byla úžasná investice, i5 M-430; ati hd5730; 4gb paměti, super zvuk(menší basáček) etc.
Problémem ale je, že hry jedu hodně na low grafiku, i když jsem rád, že nové hry rozjedu (krom ac unity, to bylo hodně rozkouskované) a také potřebuji rychle renderovat, proto bych si představoval 4jádro spolu s klasickou (ne přímo specializovanou) grafikou, která se svou cenou bude stačit na vše, i když na hraní už nezbývá čas, ale i tak bych si ještě rád zahrál zaklínače 3 v plné palbě.
Takže potřebuji především pracovat s více programy najednou (Corel, Photoshop, Rhino, Keyshot, 3D Max, apod.) aniž bych měl problém vytížení počítače na 100% jako doteď... či dělal rendery na plakát, co trvají klidně i půl dne. A k tomu samozřejmě bych si rád zahrál a užil zaklínače 3 .))
Co se týče rozměrů... momentálně mám 17,3 (1600x900px) lesklý displej, díky kterému je ntb celkem těžký a pronese se... ideálku bych viděl (nejsem odborník) v 15-16palci s fullHD a především, aby byl monitor schopný určité kalibrace, abych viděl co tisknu.)
Prozatím jsem si vyhlédnul lenovo y50, co má vyjít s nvidii 960kou, ale odrazuje mě cena, servis mimo republiku a vyšší cena.
Doufám, že moje nároky na tu cenovou relaci nejsou moc velké.) a i proto bych Vás rád poprosil o cenné rady a řešení.
PS: Mohl by vydržet též aspoň těch 5 let.))
(snad tam není moc chyb, nebo jsem neudal nějaký špatný údaj)
Předem díky za help
Michael
Na úvod krátce o mně a o stroji, který bych leč nerad nahradil.
Jsem student průmyslového designu a je mi zhruba asi 22.