Notebook 15,6", prosím o pomoc!

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
koala242
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 21 bře 2016 09:16

Notebook 15,6", prosím o pomoc!

Příspěvekod koala242 » 21 bře 2016 11:54

Dobrý den,
jelikož jsem technický antitalent, tak bych Vás chtěl požádat o pomoc s výběrem notebooku.
V první řadě bych chtěl zmínit, že vím, že za takové peníze neseženu dobrý počítač, nicméně jsem student a teď se mi rozsypal můj starší noťas, takže potřebuji nový. Teď co od notebooku očekávám.

Velikost displeje: 15,6"
Kvalita displeje: není potřeba full HD
HDD: nepotřebuji 1TB, stačí 500GB, ale přemýšlel jsem o harddisku 500+8SSD, je to lepší, nebo by bylo možno dokoupit SSD místo mechaniky, kterou nevyužívám?

V grafických kartách a procesorech jsem naprosto ztracen, v jejich číslování a verzích se absolutně nevyznám, zde bych potřeboval poradit nejvíce. Notebook budu využívat převážně ve škole a na psaní diplomky a článků, nicméně si rád občas zahraju nějakou hru. Nemyslím poslední výdobytky herního průmyslu, nicméně si rád zahraju World of Tanks a sem tam nějaké strategie (např. company of heroes 2).

Na baterii až tak moc nesejde, vím, že to v této kategorii nemá moc výdrž.

Cena, mám velmi omezený rozpočet, rád bych se pohyboval kolem 15.000Kč, případně jsem něco málo ochoten přesáhnout, ale víc opravdu nemohu.

Značka - preferoval bych Lenovo, jelikož jsem na jejich klávesnici zvyklý a to je pro mě důležité, aby se na klávesnici dobře psalo. Případně mám zkušenost i s HP klávesnicí na jednom přístroji, takže preferuji tyto dvě značky.

Vybral jsem pár, které jsem z toho pralesa dnešních strojů vybral. Mohli byste mi je, prosím, zkritizovat, případně doporučit nějaké jiné?

https://www.alza.cz/lenovo-ideapad-305- ... d=18842920

https://www.alza.cz/lenovo-ideapad-y40- ... d=18842920