Budu kupovat T470, vyplatí se on-site 3Y záruka v ČR? Jak je na tom "náš" servis? Bude mít on-site víceméně smysl? Je to 49 eur navíc za onsite 3Y, 82 za onsite 4Y a 98 eur za onsite + baterka 4Y.
Vyplatí se 3Y záruka na baterku?
Vyplatí se 4Y záruka za +2100 kč?
Jsem student, notebook nepotřebuju nutně NBD a jsem z okolí Prahy, kde je snad servis.
Dotaz ohledně záruky
Re: Dotaz ohledně záruky
vyplatí se to v tom smyslu, že Ti prostě notebook opraví doma, teoreticky následující pracovní den a vyhneš se dlouhému čekání a opruzu s přepravníma firmama ... pokud se Ti notebook někdy rozbije ... je to trochu loterie a NBD se da povazovat za pojisteni, ze Ti to opravej rychle
musíš sám zvážit jak moc chceš riskovat, že budeš čekat týden až měsíc na opravu a jak moc Ti ta doba bude případně vadit
musíš sám zvážit jak moc chceš riskovat, že budeš čekat týden až měsíc na opravu a jak moc Ti ta doba bude případně vadit
Re: Dotaz ohledně záruky
Jojo, to samozřejmě chápu. Spíš tady na fóru všude čtu, jak je servis lenova v ČR spatnej a stejně se čeká měsíc na součástky atp., takže nbd vlastně není.
Re: Dotaz ohledně záruky
Lenovo ma spatnej servis jen pro notebooky, ktere nepatri k Thinkpadum. To je jeden centralni servis, kdovikde v EU. Pro Thinkpady jsou naopak servisy v kazdem kraji a treba v Praze jich vidim sedm:
http://www3.lenovo.com/medias/AWSP.pdf? ... mVkYmRlZDI
http://www3.lenovo.com/medias/AWSP.pdf? ... mVkYmRlZDI
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Re: Dotaz ohledně záruky
NBD zaruka znamena, ze servisak prijede za Tebou a notebook Ti opravi doma nebo v praci a funguje to rychle
Re: Dotaz ohledně záruky
Ok díky Tak snad.
To Leon: Já vím, jen si tu někdo párkrát na fóru stěžoval na problémy typu: "Mám sice NBD/onsite of Lenova, ale většinou nemají součástku na skladě a stejně musím týden čekat, než někdo přijde/než mi součástky pošlou (pokud je to CRU)." "Zlatý Dell."
To Leon: Já vím, jen si tu někdo párkrát na fóru stěžoval na problémy typu: "Mám sice NBD/onsite of Lenova, ale většinou nemají součástku na skladě a stejně musím týden čekat, než někdo přijde/než mi součástky pošlou (pokud je to CRU)." "Zlatý Dell."
Re: Dotaz ohledně záruky
aha, měl sem pocit, že se jedná jen o standradní servis, kdy se notebook popsílá do servisu a kdyu se jedná o jiné než TP modely
Re: Dotaz ohledně záruky
To same u Dellu, jak neni soucastka, tak stejne cekas, klidne i tydny.
Jestli si planujes nechat notebook delsi dobu, tak se vyplati spise zaruka na baterii.
Jestli si planujes nechat notebook delsi dobu, tak se vyplati spise zaruka na baterii.
Asus ROG Strix G18
Re: Dotaz ohledně záruky
máš vlastní zkušenost se zárukou na baterku?
co vim já, tak se vztahuje jen na vadu článku, "přirozený" úbytek kpacity neuznávaj, ale i tak se to může vyplatit
co vim já, tak se vztahuje jen na vadu článku, "přirozený" úbytek kpacity neuznávaj, ale i tak se to může vyplatit
Re: Dotaz ohledně záruky
Co je prirozeny ubytek kapacity? Mas to v zakone exaktne zmereno?
To je tezke se neceho domahat, kdyz neznas zaklady prava
To je tezke se neceho domahat, kdyz neznas zaklady prava
Asus ROG Strix G18
Re: Dotaz ohledně záruky
no právě že neni, zákony jsou ohebné
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů