Budu kupovat T470, vyplatí se on-site 3Y záruka v ČR? Jak je na tom "náš" servis? Bude mít on-site víceméně smysl? Je to 49 eur navíc za onsite 3Y, 82 za onsite 4Y a 98 eur za onsite + baterka 4Y.
Vyplatí se 3Y záruka na baterku?
Vyplatí se 4Y záruka za +2100 kč?
Jsem student, notebook nepotřebuju nutně NBD a jsem z okolí Prahy, kde je snad servis.
Dotaz ohledně záruky
Re: Dotaz ohledně záruky
vyplatí se to v tom smyslu, že Ti prostě notebook opraví doma, teoreticky následující pracovní den a vyhneš se dlouhému čekání a opruzu s přepravníma firmama ... pokud se Ti notebook někdy rozbije ... je to trochu loterie a NBD se da povazovat za pojisteni, ze Ti to opravej rychle
musíš sám zvážit jak moc chceš riskovat, že budeš čekat týden až měsíc na opravu a jak moc Ti ta doba bude případně vadit
musíš sám zvážit jak moc chceš riskovat, že budeš čekat týden až měsíc na opravu a jak moc Ti ta doba bude případně vadit
Jojo, to samozřejmě chápu. Spíš tady na fóru všude čtu, jak je servis lenova v ČR spatnej a stejně se čeká měsíc na součástky atp., takže nbd vlastně není.
Lenovo ma spatnej servis jen pro notebooky, ktere nepatri k Thinkpadum. To je jeden centralni servis, kdovikde v EU. Pro Thinkpady jsou naopak servisy v kazdem kraji a treba v Praze jich vidim sedm:
http://www3.lenovo.com/medias/AWSP.pdf? ... mVkYmRlZDI
http://www3.lenovo.com/medias/AWSP.pdf? ... mVkYmRlZDI
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
NBD zaruka znamena, ze servisak prijede za Tebou a notebook Ti opravi doma nebo v praci a funguje to rychle
Ok díky Tak snad.
To Leon: Já vím, jen si tu někdo párkrát na fóru stěžoval na problémy typu: "Mám sice NBD/onsite of Lenova, ale většinou nemají součástku na skladě a stejně musím týden čekat, než někdo přijde/než mi součástky pošlou (pokud je to CRU)." "Zlatý Dell."