Je možná reklamace?
Je možná reklamace?
Mám notebook HP PAVILION, koupil jsem ho v lednu v www.atishop.cz , je na něj záruka 2roky, mám s ním následujíci problém, někdy bliká LCD a někdy přímo zhasne a myslím, že tohle by se mělo reklamovat, ale ta stránka toho obchodu www.atishop.cz nefunguje, telefonni cisla na mobil jsou vypnuté, tak se nemám jak s nimi domluvit, řekl bych, že asi zkrachovali, je teda možné NB reklamovat nebo ne? FAKTRU a ZARUCNI LIST mám.
A pokud je možná reklamace, kam notas zanést nebo poslat? Předem děkuji za odpovědi
reklamace res primo s HP. kdybys to dal prodejci, i tak by to poslal jim, akorat bys cekal o tu dobu nez to preposle dele.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Takže by to mělo, jít, jo? Jen ještě bych chtěl dodat, že ten NB neni určen přímo pro ČR, nemá českou klávesnici.... ale to by vadit nemělo, né? HP jako HP. A tu adresu kam to poslat najdu asi na stránkách HP, že?
Edit NeoExNET > dodržuj základní pravidla fóra, nekopíruj příspěvek nad Tvým viz. CITACE
PRAVIDLA, děkuji
Edit NeoExNET > dodržuj základní pravidla fóra, nekopíruj příspěvek nad Tvým viz. CITACE
-
CeCo
-
CeCo
alfahons:
Nove Paviliony maju zaruku v krajine kupy. Pokial su to remarketovane modely (ako ma DDDavid), tak tam plati zaruka pre Paviliony len u predajcu a nikde inde.
Btw, podla zakona by mal skrachovany predajca na tusim obecny urad nahlasit miesto, kde sa budu reklamacie vybavovat... Silne vsak pochybujem, ze to niekto dodrziava...
C
Nove Paviliony maju zaruku v krajine kupy. Pokial su to remarketovane modely (ako ma DDDavid), tak tam plati zaruka pre Paviliony len u predajcu a nikde inde.
Btw, podla zakona by mal skrachovany predajca na tusim obecny urad nahlasit miesto, kde sa budu reklamacie vybavovat... Silne vsak pochybujem, ze to niekto dodrziava...
C
-
CeCo
dneska jsem tam volal ještě jednou a rekli mi, že notas zabalit, pridat tam ty potvrzeni o koupi a na papir napsat ten problem. A pak to odeslat k nejblizsimu autorizovanemu servisnimu partneru(pro mě v OSTRAVĚ) a ten to pošle do te opravny. Ale nevím jak to tam poslat.... já jim to pošlu jako obyčejný balík a jak oni poznaji, že je to k reklamaci? Vubec nevim jak to udelat, urcite by bylo nejlepsi do te Ostravy zajet osobně, ale nevím jak se tam dopravím. A když to tam pak bude, oni to pošlou do té opravny a pak jim to příjde zpět, šlo by se s nimi domluvit aby to poslali zpět poštou nebo bych si pro to musel přijet? 
-
CeCo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů