Je možná reklamace?

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Je možná reklamace?

Příspěvekod DDDavid » 20 kvě 2008 14:26

Mám notebook HP PAVILION, koupil jsem ho v lednu v www.atishop.cz , je na něj záruka 2roky, mám s ním následujíci problém, někdy bliká LCD a někdy přímo zhasne a myslím, že tohle by se mělo reklamovat, ale ta stránka toho obchodu www.atishop.cz nefunguje, telefonni cisla na mobil jsou vypnuté, tak se nemám jak s nimi domluvit, řekl bych, že asi zkrachovali, je teda možné NB reklamovat nebo ne? FAKTRU a ZARUCNI LIST mám. :roll: :cry: A pokud je možná reklamace, kam notas zanést nebo poslat? Předem děkuji za odpovědi

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 20 kvě 2008 14:34

reklamace res primo s HP. kdybys to dal prodejci, i tak by to poslal jim, akorat bys cekal o tu dobu nez to preposle dele.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Příspěvekod DDDavid » 20 kvě 2008 14:42

Takže by to mělo, jít, jo? Jen ještě bych chtěl dodat, že ten NB neni určen přímo pro ČR, nemá českou klávesnici.... ale to by vadit nemělo, né? HP jako HP. A tu adresu kam to poslat najdu asi na stránkách HP, že?

Edit NeoExNET > dodržuj základní pravidla fóra, nekopíruj příspěvek nad Tvým viz. CITACE :arrow: PRAVIDLA, děkuji

CeCo

Příspěvekod CeCo » 20 kvě 2008 14:47

Aha - tak to vadi. Taky notas ti HP nevyreklamuje (ma to aj v zarucnych podmienkach - Paviliony cez HP renew len cez predajcu). Je to dan za nizsiu cenu.

C

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 20 kvě 2008 14:48

aha...no tak to bude mozna problem...pavilliony maji zaruku jen v krajine koupe...HP ti to mozna nevezme..
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

CeCo

Příspěvekod CeCo » 20 kvě 2008 15:00

alfahons:
Nove Paviliony maju zaruku v krajine kupy. Pokial su to remarketovane modely (ako ma DDDavid), tak tam plati zaruka pre Paviliony len u predajcu a nikde inde.

Btw, podla zakona by mal skrachovany predajca na tusim obecny urad nahlasit miesto, kde sa budu reklamacie vybavovat... Silne vsak pochybujem, ze to niekto dodrziava...

C

DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Příspěvekod DDDavid » 20 kvě 2008 15:07

tak jsem volal přímo do HP a rikali, ze tento model lze reklamovat, je na něj vyhrazena 1roční záruka, takže to snad půjde. Zabalím ho do krabice, přidám k tomu tu FAKTURU a ZARUCNI LIST a kde mám napsat o té závadě? Normálně na PC a vytisknout to nebo je na to speciální formulář?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 21 kvě 2008 11:54

Hm... to su mi novinky. Hned idem niekoho sprdnut za zle informacie.
Fakturu ani zarucak im v ziadnom pripade nepribaluj! Len kopie...
Zavada - normalne vo Worde, nezabudni vsak na rovnaky papier uviest seriove cislo, tvoju adresu, datum kupy, kde si to kupoval a pod.

C

DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Příspěvekod DDDavid » 21 kvě 2008 14:14

dneska jsem tam volal ještě jednou a rekli mi, že notas zabalit, pridat tam ty potvrzeni o koupi a na papir napsat ten problem. A pak to odeslat k nejblizsimu autorizovanemu servisnimu partneru(pro mě v OSTRAVĚ) a ten to pošle do te opravny. Ale nevím jak to tam poslat.... já jim to pošlu jako obyčejný balík a jak oni poznaji, že je to k reklamaci? Vubec nevim jak to udelat, urcite by bylo nejlepsi do te Ostravy zajet osobně, ale nevím jak se tam dopravím. A když to tam pak bude, oni to pošlou do té opravny a pak jim to příjde zpět, šlo by se s nimi domluvit aby to poslali zpět poštou nebo bych si pro to musel přijet? :cry:

CeCo

Příspěvekod CeCo » 21 kvě 2008 14:56

DDDavid:
Nie je problem ze "nevies co urobit", ale ze "neviem sa rozhodnut, ktoru z variant zvolit". Oboje bude mat pre teba naklady (doprava do Ostravy/spat alebo postovne do Ostravy/spat) a je len na tebe, ako si to sam zmanazujes.

C


Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů