Oprava

notebooky MSI a vše kolem nich
Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 18 črc 2008 21:20

no HP ci Dell maj o neco kvalitnejsi zpracovani, ale to neni zarukou toho, ze vevnitr se nemuze neco pokazit

Pokazit se muze kde co, jde o to, ze treba jejich dane modely netrpi ruznymi chronickymi nemocemi a vecmi, ktere by tezce ztrpcovali uzivateli zivot a kdyz uz se neco takoveho najde, povetsinou to vyresi kvalitni servis (moznost mit NBD s on-site, coz MSI nema vubec). Kdyz si proctes jen toto tema, tak uvidis "uvolnila sa mi baterka" "zmrzne klavesnica" ... a to jsou jen veci, o kterych se tu mluvi.

s@ndi
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 16 črc 2008 19:49

Příspěvekod s@ndi » 19 črc 2008 15:14

pavel14 píše:A víš o tom, že už si dávno mohl mít peníze? Při 3 stejných nebo 4 rozdílných reklamačkách máš nárok na vrácení peněz ;)


to samozřejmě vím, ale oni byli v servisu vyčůraný jak berušky, je to na dlouhý povídání. Jako příklad dám, když už jsem potřetí reklamoval čtecí mechaniku, tak to najednou neuznali, ale problém zmizel...ZÁZRAK!!! ale bohužel jim nedokážu, že se mnou vyšplouchli...

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 19 črc 2008 16:18

Je vtipný, jak tady moderátoři z dědiny jako je Bratislava s hnusnejma cihlama od IBM apod. co jsou "symbolem kvality" pořad rejou do MSI. Mám dva MSI GX600 a žadnej problém, žadna reklamace, žadný zamrzání, jednou se jednomu stalo, že nešel zapnout, ale problém vyřešilo vyndání baterky a následnej flash novějšího biosu. Takže asi tolik moje zkušenost s MSI, nejvíc na to nadávaj lamy, co si nedovedou přečíst ani FAQ na stránkách výrobce následnováni moderátory notebook.cz. Zmůžou se jen na kecy typu gril od MSI, jak neskutečně topí, ale když se kouknete třeba na mnohem známější notebookcheck.net, zjistíte v recenzi, že tam byl GX600 chválenej že netopí vůbec..a proč ten rozpor? To si každej domyslí sám..

CeCo

Příspěvekod CeCo » 20 črc 2008 14:13

Moje udaje o poruchovosti hovoria nieco ine (po 2 rokoch je reklamovanych 50% MSiciek, predovsetkym rady 600/610). A tie udaje su od desiatok uzivatelov, takze porovnavat tvoje 2 kusy s mojimi desiatkami je od teba poriadna trufalost.

C

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 20 črc 2008 15:21

Tak to je zas daný tím, že lidi chodí do servisu s každou blbostí, nenapadne je resetnout bios tím, že odpojí tu malou baterku z desky, ale běží do servisu a potom hned na forum a píšou, že po tejdnu umřel zapli ho a nic, černo, jakej je to krám apod. Přitom existovalo naprosto trapný a jednoduchý řešení. Ale asi sem měl štěstí na kusy, pravděpodobnost 1:5 že z notebooků, kde každej druhej je vadnej není tak velká, když si ještě připočtu, že sem měl jedny z prvních kusů, které mohly mít nějaké "děcké nemoci" a že sou v provozu kolem dvanácti hodin každej den už od konce října 2007 a skoro každodenně se na nich hraje s přetaktovanou grafikou (kolem 650Mhz jádro)..možná bych si měl vsadit sportku, když mám tak štastnou ruku.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 20 črc 2008 15:23

Sorry, ale poriadny notebook nema mat preco resetovany BIOS ci detsken choroby.

C

polo

Příspěvekod polo » 20 črc 2008 15:33

ja provozujem book tak 16 hodin denne uplne bezne a to uz 1,5 roka a nikedi ho cele tyzdne vobec nevypnem ako toto leto...

Mam uplne prvu revizi dosky a starucky/prvi BIOS a nikdi my to nezamrzlo ani som nemusel nic resetovat...Ked to MSI predava malo by si vyskusat ci to je vobec funkcne a nie potom zazerat na userov ze stacilo len vytiahnut baterku z dosky to urcite nieje normalne, Pochopim ze semtam to kazdemu vyrobcovy nevydne a musi riesit globalne problemi updatom BIOSU ci ovladacov ale u MSI to je takmer u kazdho booku ktory vyda to o tej spolocnosti nieco hovory...


MSI nemam a ani by som nechcel...

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 21 črc 2008 10:23

O to tady vůbec nejde, chtěl jsem jenom řict, že během třičtvrtě roku provozu dvou notebooků se vyskytl pouze jeden problém, kterej sem sice vyřešil trochu nestandartně, ale během pěti minut. Ostatní by napadlo zajít do servisu s názorem, že jim "asi odešla grafika", co taky jiného, když se jim nerozsvítil display, ale jinak notebook běží. A hned by byla na světě i u mě 50% poruchovost. Takhle nějak ten dojem o poruchovosti vzniká..

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 21 črc 2008 14:01

Jenze ona to porucha je... to ze ti nenabehne pocitac neni normalni, uz to pochop. To ze to clovek muze vyresit sam, bez servisni pomoci, je druhorade, protoze to stejne 95procent lidi nedokaze nebo nechce resit samo. Proc by taky meli?

s@ndi
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 16 črc 2008 19:49

Příspěvekod s@ndi » 21 črc 2008 14:32

m.rasin píše:O to tady vůbec nejde, chtěl jsem jenom řict, že během třičtvrtě roku provozu dvou notebooků se vyskytl pouze jeden problém, kterej sem sice vyřešil trochu nestandartně, ale během pěti minut. Ostatní by napadlo zajít do servisu s názorem, že jim "asi odešla grafika", co taky jiného, když se jim nerozsvítil display, ale jinak notebook běží. A hned by byla na světě i u mě 50% poruchovost. Takhle nějak ten dojem o poruchovosti vzniká..


tak buď rád, že jsi narazil zrovna na dobrý kusy a nedělej ze všech, kteří takové štěstí neměli hned blbce

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 22 črc 2008 11:12

Tak já z nich blbce nedělaj, to dělaj sami ze sebe, ClearCMOSu je naprosto standartní akce u stolního počítače, když nenaběhne nevím že by tomu bylo u notebooku jinak. Taky sem to mohl poslat do servisu, ale udělali by naprosto to samý a co bych tím získal..jen to, že bych byl tejden nebo dva bez notesu. Mimochodem problémy typu naběhl, nesvitil display, odešla grafika byly snad jediný, o jakých sem se dočetl, pokad má někdo aspon trochu inteligence, projede si goohle a vyřeší to doma, pokad ne tak si prostě počká a nadává. Ale to samý je to s chlazením, v recenzích píšou, jak dobrý má chlazení, jak málo topí a tady se lidi vztekaj, jak se jim přehřívá, přitom stačí otevřít a "profouknout". Taky určitě nadstandartní úkon=závada. Btw. ten clearcmos de vyřešit i bez rozdělání a vyndání baterky,myslím, že jen stačí asi 10s držet tlačítko "hotstart", to už není až tak náročná záležitost i pro běžného uživatele, otázka je jen, kdo to ví a kdo ne..

NuSuey
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 13 pro 2007 11:25

Příspěvekod NuSuey » 22 črc 2008 18:15

fanaticky zastavac sa MSI..

jasne samzorejme ze je chyba NAS, ktory sme si kupili MSI ..

priklad.. jedne kolega si kupil MSI.. raz rano ho siel zapnut, neslo zapnut.. dal to reklamovat..neuznali reklamaciu :shock:

ja som dal uz 3ti krat reklamovat hlavne kvoli hucaniu coolera ..
to iste s coolerom ma dalsi kolega co ma msi..

popritom pri poslednej reklamacke, blbli USB - na kluc sa dalo nahrat niceo len sporadicky, XP ak som nemal v sieti book tak zamrzali..

jasne.. TAKTO ma notebook fungovat ze?

Solitary
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3046
Registrován: 28 čer 2007 13:19

Příspěvekod Solitary » 22 črc 2008 20:25

NuSuey: Jiste takto urcite ma fungovat notebook :) a jsi hlupak, ze si nedokazal sam vymenit vetracek, ci mu aspon opravit motorek :P a tvuj kolega jakbysmet, kdyz nedokazal vyresit takovou banalitu jako nefunkcni notebook... prece jen to je standardni vec, ze ti sem tam nenabehne notebook.

m.rasin: Ok, jestli si myslis, ze kdyz ti nenabehne notebook je v poradku tak si to mysli. Ale blbce tu delas jen ze sebe. Srovnavat zapraseny vetrak od hardwarove chyby... to chce uz hodne velkou omezenost :roll:

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 22 črc 2008 21:24

Já neřekl, že je OK když mě nenaběhne notebook. Ono je spíš třeba rozlišit HW závadu od něčeho naprosto banálního a první krok je pokusit se to analyzovat a zkusit si to vyřešit sám, než ztrácet čas posíláním do servisu, to je až ten druhej krok (v případě HW chyby). Jenže někdo prostě spráskne ruce že je to rozbitý. Nikdo tady netvrdí, že je to bezchybnej notes, já jen tvrdím, že na tom není o nic hůř než ostatní. To co se stalo NuSuey-ovi se mohlo stát s každou jinou značkou, není to specialita jen MSI. Jinak samozřejmě, že takovejch 50% lidí v tomto případě postupuje jako blbci :D (nemůžou nainstalovat drivery na BT nebo wi-fi protože ho nezapli, zamrzá jjim notes kvůli "pitomý" utilitě MSI, která je prakticky k ničemu apod.).

NeoPlex
guru
Příspěvky: 557
Registrován: 13 úno 2007 23:35

Příspěvekod NeoPlex » 22 črc 2008 21:41

bez ohlednu na muj podpis, respektive notebook se ted budu snazit mluvit co nejvic nezaujate a se zkusenosti s vice notebooku a bejvalou praci.

uzivatel NuSuey je zrovna pripad, ktery proste zavadu na notebooku mel a ktera se bez servisu sama neda resit, ale to prece nezname, ze jine notebooku vyjma MSI nemaj takove zavady? Kolikrat sem videl praskle viko u HPcka po par mesicich pouzivani a to ten notas sedel jen kancelarsekm stole, v praci sme kupovali pro jednoho reditele hodne nabusene IBM Lenovo a uz bylo dvakrat na vymenu zakladni desky. Vsechny znacky maj poruchy, kdyby nemely, tak nejsou zapotrebi servisy...

ted z druhe strany modely 6kove rady MSI jsou casto spojovany prave s problemem, kdy se notebooku nejde displej. Kdyz jsem jeste pracoval v alze, tak kdyz tenhle notas sel na reklamaci, tak snad krome jedne vyjimky vsechno stejny problem, ktery stacit resit jen vyndanim a zandanim baterky a pote novym biosem, ze upgrade biosu neni standartni vec? kolik vyrobcu notebooku nedava k upgrade nove biosy? je fakt, ze ne u vsech znacek muze novej bios resit, takove razne zmeny. Bohuzel proste nekomu nejde displej nevi co to je da to reklamovat a pak lehce vznika na forech fama o kvalite a s tim spojena nechut a pomluvy k danne znacce. ja mam prvni notas od MSI a nemuzu si stezovat nikdy sem k servisu nemusel ani cuchnout a s HP ci lenovo mam spatne zkusenosti... ale jini to maj naopak a tak to proste je...
m.rasin si stoji za svym a ma to podlozeny svyma zkusenostma s notebooka a ja mam obdobne zkusenosti. Co chci rict neni objektivni od uzivatelu HP, dell atd stroju rikat, ze proste MSI ci Acer je na nic, ze se to neda, ze trpi detskyma nemocena a tim ve finale je to nepouzitelny notebook. MSI neni nejlepsi znacka, neni kvalitnejsi nez HP atd.. ale taky to neni znacka, ktera si zaslouzi byt pomlouvana. Navic berte v potaz, ze krom lidi co radi procitaj forum, aby se dozvedeli nove veci, tak do takovyhlech topicu nejdou, jdou do nich jen lidi co meli se znackou problem... spokojeny uzivatel nebude vyhledavat topic s resenim poruchovosti
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů