jak je to s tou zarukou..
jak je to s tou zarukou..
Zdravim, zaruka se tu samozrejme resila, presto bych byl rad, kdybych dostal nejake zarucene informace, a to sice proto, ze jsem je nedostal ani primo od Dellu...
Nejdriv jsem komunikoval mailem:
ja:
"Jsem nyni ve Velke Britanii a uvazuji zde o koupi notebooku Dell.
Chci se jen ujistit, ze bude zaruka, vcetne sluzby NBD, uplatnitelna i v Ceske republice."
Dell:
"Dobrý deň, záruka bude platiť len v krajine nákupu.
Čo sa týka NBD servisu, záleží o aký systém sa jedná.
Je dôležité mať kúpený Internationational NBD Service.
Ak sa rozhodnete nakúpiť v Anglicku, odporúčam objednávať telefonicky s predajcom, nie online.
Takto predídete prípadným omylom, resp. jednoduchšie si servis uplatníte aj v inej krajine. "
Po dalsich otazkach me uz akorat odkazali na UK zastoupeni Dellu..
Tady na foru jsem se docetl neco o tom, ze se zarukou by nemel byt problem, pokud budu mit objednane NBD na 3 a vice let.
Pak jsem ale jeste volal na technickou podporu Dellu, no a tam mi bylo pro zmenu receno, ze pokud bude NBD, se zarukou by nemel byt problem, i kdyz by to bylo treba jen na 1 rok a ani by to pry nemuselo byt on-site NBD (u nas ani jinak nez u zakaznika nefunguje)
Takze jak to je? Prosim pouze zarucene informace a neodkazujte me prosim nekam do hlubin fora, potrebuji vedet jak se k tomu stavi prave ted, kdyz se na tom neshodnou ani v Dellu...
Pro informaci se chystam koupit nejspise 17" Vostro, primo od Dellu, odjinud, pripadne i pres e-bay(nove), ale hlavne rychle..
Nejdriv jsem komunikoval mailem:
ja:
"Jsem nyni ve Velke Britanii a uvazuji zde o koupi notebooku Dell.
Chci se jen ujistit, ze bude zaruka, vcetne sluzby NBD, uplatnitelna i v Ceske republice."
Dell:
"Dobrý deň, záruka bude platiť len v krajine nákupu.
Čo sa týka NBD servisu, záleží o aký systém sa jedná.
Je dôležité mať kúpený Internationational NBD Service.
Ak sa rozhodnete nakúpiť v Anglicku, odporúčam objednávať telefonicky s predajcom, nie online.
Takto predídete prípadným omylom, resp. jednoduchšie si servis uplatníte aj v inej krajine. "
Po dalsich otazkach me uz akorat odkazali na UK zastoupeni Dellu..
Tady na foru jsem se docetl neco o tom, ze se zarukou by nemel byt problem, pokud budu mit objednane NBD na 3 a vice let.
Pak jsem ale jeste volal na technickou podporu Dellu, no a tam mi bylo pro zmenu receno, ze pokud bude NBD, se zarukou by nemel byt problem, i kdyz by to bylo treba jen na 1 rok a ani by to pry nemuselo byt on-site NBD (u nas ani jinak nez u zakaznika nefunguje)
Takze jak to je? Prosim pouze zarucene informace a neodkazujte me prosim nekam do hlubin fora, potrebuji vedet jak se k tomu stavi prave ted, kdyz se na tom neshodnou ani v Dellu...
Pro informaci se chystam koupit nejspise 17" Vostro, primo od Dellu, odjinud, pripadne i pres e-bay(nove), ale hlavne rychle..
Jelikož jsme už v Evropské unii, vztahuje se podle evropského standartu povinná záruka na zboží min 12 měsíců. Pokud se nepletu, tak Dell uznává délku záruky dle zakoupení balíčku kdekoliv v rámci EU.
PS: Jedná se pouze o zboží koupené a reklamované v EU!
Na zboží z USA se nevztahuje. Mají jiné standarty.
PS: Jedná se pouze o zboží koupené a reklamované v EU!
Na zboží z USA se nevztahuje. Mají jiné standarty.
Asus ROG Strix G18
orgasmic píše:Jelikož jsme už v Evropské unii, vztahuje se podle evropského standartu povinná záruka na zboží min 12 měsíců. Pokud se nepletu, tak Dell uznává délku záruky dle zakoupení balíčku kdekoliv v rámci EU.
PS: Jedná se pouze o zboží koupené a reklamované v EU!
Na zboží z USA se nevztahuje. Mají jiné standarty.
Somarina. V Europe je povinna zaruka 2 roky (v anglosaskych krajinach neviem ci nie len 1 rok) iba pre spotrebitelov. Medzi firmami je to ciste na dohode.
C
no ja rozmyslam nad kupou notebooku Dell z ebayu ..
pise tam :
ide o firmicku s 14.000 feedbackmi..Positive Feedback: 97.4%
zaujimalo by ma ako to je s tou zarukou - da sa teda nejako preniest, alebo .. odkedy vlastne zacne platit ta zaruka - a plati na toho kto si to objednal ..alebo?
proste dajte nejake info ak mozte..
ponuka tie booky v krabiciach - teda nove..
pise tam :
LIMITED STOCK VERY HIGH SPEC WITH AWARD WINNING 3 YEAR NEXT BUSINESS DAY WARRANTY AND ON-SITE SUPPORTNext Business Day On-Site Service can place a Dell-certified technician at your location the following business day, if necessary, following phone-based troubleshooting. It is included with select service plans in all model lines.
ide o firmicku s 14.000 feedbackmi..Positive Feedback: 97.4%
zaujimalo by ma ako to je s tou zarukou - da sa teda nejako preniest, alebo .. odkedy vlastne zacne platit ta zaruka - a plati na toho kto si to objednal ..alebo?
proste dajte nejake info ak mozte..
ponuka tie booky v krabiciach - teda nove..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů