Servis DELL
S NBD u dellu mam s mojim priblizne dva roky starym xps 1710 prevazne zle skusenosti.
1. prva odidena grafika - tyzden som cakal na vymenu
2. druha odidena grafika - po vymene prvej som to zapol do hodiny posla - na druhy den vymenili grafiku a mobo
3. po priblizne 2 mesiacoch znova odisla - cakal som 25 dni na vymenu
4. stvrta grafika odisla tyzden po vymene - 14 dni cakanie na vymenu
5. piata vydrzala mesiac dohodli sme sa na collect & return s tym, ze cely stroj pretestuju.
6. NTB sa vratil o 5 dni s vymenenou grafikou, zial niekto nezapojil ventilatory (v kancli bolo hlucno a ja si to nevsimol- pustil som 3d mark + orthos) odisla znova
vsetky zdrzania boli koli "momentalnej nedostupnosti 7950gtx"
momentalne (dnes) riesim vymenu za novy ntb (uz sme sa dohodli na modeli a parametroch), podla ich oficialneho vyjadrenia bude trvat do 20 bussiness day kym to zlozia a dostane sa to ku mne.
edit: podal som cez web formular ziadost na predlzenie zaruky na dalsi moj 1530, zatial je to tyzden, nemam od dellu ziadny feedback.
1. prva odidena grafika - tyzden som cakal na vymenu
2. druha odidena grafika - po vymene prvej som to zapol do hodiny posla - na druhy den vymenili grafiku a mobo
3. po priblizne 2 mesiacoch znova odisla - cakal som 25 dni na vymenu
4. stvrta grafika odisla tyzden po vymene - 14 dni cakanie na vymenu
5. piata vydrzala mesiac dohodli sme sa na collect & return s tym, ze cely stroj pretestuju.
6. NTB sa vratil o 5 dni s vymenenou grafikou, zial niekto nezapojil ventilatory (v kancli bolo hlucno a ja si to nevsimol- pustil som 3d mark + orthos) odisla znova
vsetky zdrzania boli koli "momentalnej nedostupnosti 7950gtx"
momentalne (dnes) riesim vymenu za novy ntb (uz sme sa dohodli na modeli a parametroch), podla ich oficialneho vyjadrenia bude trvat do 20 bussiness day kym to zlozia a dostane sa to ku mne.
edit: podal som cez web formular ziadost na predlzenie zaruky na dalsi moj 1530, zatial je to tyzden, nemam od dellu ziadny feedback.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 43
- Registrován: 05 črc 2007 20:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jak je to pls s tou prodlouženou zárukou u vadných nVidií? Mám XPS - viz podpis a zajímalo by mě jestli to prodlužují automaticky nebo ne. Mám NTB dovezený z UK, tak snad v tom nebude nějaký problém...Díky
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia 8600GT, HDD 320GB 5400 rpm, Windows 7 Professional, 64bit
ak sa nemylim platilo to len pre ntb predane od leta, hod svoj service tag sem
edit: teraz spravny link
http://support.euro.dell.com/support/to ... ki=0&s=gen
a uvidis dokedy ti plati zaruka
@sirius1983, rovno ako si mozes zistit stav zaruky, mozes tam extend/upgrade warranty, to je ten formular co som pouzil ja.
Mam case number, zatial ticho zo strany dellu.
edit: teraz spravny link
http://support.euro.dell.com/support/to ... ki=0&s=gen
a uvidis dokedy ti plati zaruka
@sirius1983, rovno ako si mozes zistit stav zaruky, mozes tam extend/upgrade warranty, to je ten formular co som pouzil ja.
Mam case number, zatial ticho zo strany dellu.
Naposledy upravil(a) -=HaDeS=- dne 29 led 2009 10:49, celkem upraveno 1 x.
tak male update ohladom vymeny mojho stareho 1710 za 1730 (kedze 1710 uz nie je v produkcii a odmietol som siedmu graficku kartu)
Poveril som tym firemneho IT manazera, kedze ja nie som "stavany" na dlhe vyjednavania a po chvili dostanem Turretov zachvat (to je ked clovek hovori straaasne sproste)
Pre informaciu - firma berie vyhradne od dellu od nasich dual quad core workstationov az po celu renderfarmu a servery.
posledny mail od IT managera
jedine co mozem povedat na Dell servis is "Good job , Dell"
- z 5 mesiacov je zatial, ak dobre ratam, 66 dni notebook nepojazdny. priblizne 44% casu + pravdepodobne cely februar budem cakat na replacement.
edit: +2G ram bolo pozadovane ako "goodwill gesture" za problemy a cakania ktore sposobili. (v pripade ze by to neslo ako "goodwill gesture, tak som bol ochotny priplatit za upgrade - na vysvetlenie toho "pay extra")
Poveril som tym firemneho IT manazera, kedze ja nie som "stavany" na dlhe vyjednavania a po chvili dostanem Turretov zachvat (to je ked clovek hovori straaasne sproste)
Pre informaciu - firma berie vyhradne od dellu od nasich dual quad core workstationov az po celu renderfarmu a servery.
posledny mail od IT managera
ITS SUCH FUN DEALING WITH DELL.
I phoned and asked for an update.
They said NO I cannot get free memory upgrade!!
NO, I cannot pay extra to get memory upgrade!!
Asked if I was happy with the rest of the spec, I said yes.
He said I will have it in exactly 15 to 20 working days!!
then asked again about getting the old one back, I said after we get the new 1.
1 hour later I get a call from Dell, after agreeing the spec, saying they will upgrade the memory to 4G to keep me happy.
Then ask again for the address and when can they collect the old laptop. Again we will receive it in Exactly, about 15 to 20 days.
30 minutes later I get another call to say when we are returning the laptop we just need to return the laptop, Battery and AC adapter.
We can keep the Cd's for ourselves. (arnt they kind).
So i think we are going to get a new laptop with 4G ram in about 15 days.
jedine co mozem povedat na Dell servis is "Good job , Dell"
- z 5 mesiacov je zatial, ak dobre ratam, 66 dni notebook nepojazdny. priblizne 44% casu + pravdepodobne cely februar budem cakat na replacement.
edit: +2G ram bolo pozadovane ako "goodwill gesture" za problemy a cakania ktore sposobili. (v pripade ze by to neslo ako "goodwill gesture, tak som bol ochotny priplatit za upgrade - na vysvetlenie toho "pay extra")
-=HaDeS=- píše:nerad by som ta strasil, ale ten 1530 co mam sa s oblubou prehrieva a vypina.
Posledne po WOW som mal top teploty 91C cpu, 80C GPU a chipset/memory 83C. Prave koli tomu chcem nahnat tu rozsirenu zaruku - aktualna konci v marci.
nuz moja skusenost je prave s tymto prehrievanim.. presne take iste teploty pri WoW (uz nehram hehe)
zavolal som (mam 3y next day takze.. pohoda) - dalsi den rano prisiel technik, vymenil cooler za lepsi, bye
cista spokojnost
nakoniec som bohapusto odsroboval kryt a povysaval to, teploty klesli snad o 20C (nenastalo od vtedy ani jedno vypnutie - a to ani po 4h non stop session 72C cpu, 70C GPU a chipset/memory 68C.), kedze este nemam od dellu ziaden feedback ohladom predlzenia zaruky, aj po 2(?) tyzdnoch a 3 telefonatoch.
ohladom replacementu z toho kazoveho 1710, s najvyssou pravdepodobnostou to bude niekde medzi 15-20 bussiness days, cize cely februar som bez pc, docasnu nahradu som samozrejme nedostal ani na poziadanie.
ohladom replacementu z toho kazoveho 1710, s najvyssou pravdepodobnostou to bude niekde medzi 15-20 bussiness days, cize cely februar som bez pc, docasnu nahradu som samozrejme nedostal ani na poziadanie.
tak, v sobotu doslo i na me, odesla grafika (zrejme znama chyba nvidie 8400), blbe je, ze byl prodlouzeny vikend (pondelni svatek, slovaci jej nemaji, proto to zminuju), takze jsem mohl volat az v utery...
ale jinak super, uz pisu z opraveneho, oprava trvala 35minut, nova deska + dal jsem rovnou menit i panty, kdyz uz tu technik byl.
takze co se tyce me, plna spokojenost s Dellem
(taky me to utvrdilo v tom, ze bez NBD si uz nikdy zadny notebook nekoupim )
ale jinak super, uz pisu z opraveneho, oprava trvala 35minut, nova deska + dal jsem rovnou menit i panty, kdyz uz tu technik byl.
takze co se tyce me, plna spokojenost s Dellem
(taky me to utvrdilo v tom, ze bez NBD si uz nikdy zadny notebook nekoupim )
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 hostů