Ahoj/Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda máte nějakou zkušenost s notebookem ASUS a vrácení peněz po třetí stejné reklamované závadě.
Nyní již podruhé (po necelém roce užívání a měsíčním pobytu v servisu) budu reklamovat opotřebování pantů a vůli mezi plasty u LCD displaye u pantu (ze zadní strany notebooku - často až 3mm vůle). Pokud bych byl nucen reklamovat tuto závadu potřetí, chtěl bych vědět, jaká je šance, že dostanu zpět své peníze - jestli máte nějakou zkušenost s vracením. Zda dělá ASUS problémy, nebo je vstřícný..
Předem děkuji za vaše zkušenosti
S pozdravem
Vrácení peněz při 3. reklamaci
Problemy by robit nemal - ak je to 3tia ROVNAKA zavada, tak mas pravo na vratenie penazi...
Ak to vsak bude ina vada, tak mas narok az pri dalsej (teda 4tej).
Kazdopadne to vsak reklamuj ako vratenie penazi, nie oprava! Teda ked budes vypisovat papiere a pod., tak tam jasne napis (a aj im to povedz), ze ziadas riesenie reklamacie formou vratenia penazi. Mas totiz narok len na jedno riesenie a oprava nim je takisto ako vratenie penazi.
Btw., aky model mas?
C
Ak to vsak bude ina vada, tak mas narok az pri dalsej (teda 4tej).
Kazdopadne to vsak reklamuj ako vratenie penazi, nie oprava! Teda ked budes vypisovat papiere a pod., tak tam jasne napis (a aj im to povedz), ze ziadas riesenie reklamacie formou vratenia penazi. Mas totiz narok len na jedno riesenie a oprava nim je takisto ako vratenie penazi.
Btw., aky model mas?
C
-
- guru
- Příspěvky: 697
- Registrován: 27 bře 2007 22:03
CeCo
Ano, vím, že musí jít o tři stejné závady. Doufám, že nebudou dělat jakékoliv potíže. Třetí řeklamaci bych nejspíš rovnou řešil přes prodejce.
Mám A8Jc. Problém mám hlavně s plastovými díly. Nepočítaje časté vypínání notebooku v důsledku přehřátí.
Pokud by se mi nějak povedlo dostat zpět peníze, po třetí reklamaci (myslím si, že třetí problém s plastama opět nastane), tak by se mi samozřejmě nyní vyplatilo koupit nějaký lepší model a nejspíš bych volil jinou značku. S ASUSem nejsem spokojen.
leon
Ano, vím, že pokud je to kupováno na firmu, tak se to řídí obchodním zákoníkem a tato možnost tam není. To jsme řešili u notebooku bratra. Pokud je koupené na soukromou osobu (což je můj případ), tak toto řeší občanský zákoník.
jimmyjames
Nene, viz moje odpověď pro leona.
Ano, vím, že musí jít o tři stejné závady. Doufám, že nebudou dělat jakékoliv potíže. Třetí řeklamaci bych nejspíš rovnou řešil přes prodejce.
Mám A8Jc. Problém mám hlavně s plastovými díly. Nepočítaje časté vypínání notebooku v důsledku přehřátí.
Pokud by se mi nějak povedlo dostat zpět peníze, po třetí reklamaci (myslím si, že třetí problém s plastama opět nastane), tak by se mi samozřejmě nyní vyplatilo koupit nějaký lepší model a nejspíš bych volil jinou značku. S ASUSem nejsem spokojen.
leon
Ano, vím, že pokud je to kupováno na firmu, tak se to řídí obchodním zákoníkem a tato možnost tam není. To jsme řešili u notebooku bratra. Pokud je koupené na soukromou osobu (což je můj případ), tak toto řeší občanský zákoník.
jimmyjames
Nene, viz moje odpověď pro leona.
jimmyjames:
Pri kupe na firmu je to na dohode... Napr. HP to ma v internych predpisoch riesene presne ako pre spotrebitelov (3 rovnake, 4 rozne, 30 dni meskanie...), akurat dlzka zaruky je tam 1 rok (pokial nie je dokupena zaruka, pripadne sa nejedna o Pavilion). Oni ti to teda navrhnu ako dohodu a ty bud prijmes, alebo odmietnes (vtedy sa mozes ist sudit...)
Ini vyrobcova to zasa mozu mat riesene inac.
C
Pri kupe na firmu je to na dohode... Napr. HP to ma v internych predpisoch riesene presne ako pre spotrebitelov (3 rovnake, 4 rozne, 30 dni meskanie...), akurat dlzka zaruky je tam 1 rok (pokial nie je dokupena zaruka, pripadne sa nejedna o Pavilion). Oni ti to teda navrhnu ako dohodu a ty bud prijmes, alebo odmietnes (vtedy sa mozes ist sudit...)
Ini vyrobcova to zasa mozu mat riesene inac.
C
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů