Vrácení peněz při 3. reklamaci

notebooky Asus a vše kolem nich
Ufounek
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 23 bře 2007 16:34

Vrácení peněz při 3. reklamaci

Příspěvekod Ufounek » 10 kvě 2007 21:45

Ahoj/Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, zda máte nějakou zkušenost s notebookem ASUS a vrácení peněz po třetí stejné reklamované závadě.

Nyní již podruhé (po necelém roce užívání a měsíčním pobytu v servisu) budu reklamovat opotřebování pantů a vůli mezi plasty u LCD displaye u pantu (ze zadní strany notebooku - často až 3mm vůle). Pokud bych byl nucen reklamovat tuto závadu potřetí, chtěl bych vědět, jaká je šance, že dostanu zpět své peníze - jestli máte nějakou zkušenost s vracením. Zda dělá ASUS problémy, nebo je vstřícný..

Předem děkuji za vaše zkušenosti

S pozdravem

CeCo

Příspěvekod CeCo » 10 kvě 2007 23:22

Problemy by robit nemal - ak je to 3tia ROVNAKA zavada, tak mas pravo na vratenie penazi...
Ak to vsak bude ina vada, tak mas narok az pri dalsej (teda 4tej).

Kazdopadne to vsak reklamuj ako vratenie penazi, nie oprava! Teda ked budes vypisovat papiere a pod., tak tam jasne napis (a aj im to povedz), ze ziadas riesenie reklamacie formou vratenia penazi. Mas totiz narok len na jedno riesenie a oprava nim je takisto ako vratenie penazi.

Btw., aky model mas?

C

leon

Příspěvekod leon » 10 kvě 2007 23:30

... taky zalezi na tom, jestli je to koupeny na ICO ... to bys mel smulu ... nebo na soukromou osobu (nepodnikatele) ... a tam se to ridi obcanskym zakonikem takze mas pravo na vraceni penez po 3. stejne zavade

jimmyjames
guru
Příspěvky: 697
Registrován: 27 bře 2007 22:03

Příspěvekod jimmyjames » 10 kvě 2007 23:38

Pro právnické osoby (firmy) neplatí vrácení peněz po uznané reklamaci stejné závady, resp.4 při jinčí závadě?

Ufounek
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 23 bře 2007 16:34

Příspěvekod Ufounek » 10 kvě 2007 23:44

CeCo

Ano, vím, že musí jít o tři stejné závady. Doufám, že nebudou dělat jakékoliv potíže. Třetí řeklamaci bych nejspíš rovnou řešil přes prodejce.

Mám A8Jc. Problém mám hlavně s plastovými díly. Nepočítaje časté vypínání notebooku v důsledku přehřátí.

Pokud by se mi nějak povedlo dostat zpět peníze, po třetí reklamaci (myslím si, že třetí problém s plastama opět nastane), tak by se mi samozřejmě nyní vyplatilo koupit nějaký lepší model a nejspíš bych volil jinou značku. S ASUSem nejsem spokojen. :(


leon
Ano, vím, že pokud je to kupováno na firmu, tak se to řídí obchodním zákoníkem a tato možnost tam není. To jsme řešili u notebooku bratra. Pokud je koupené na soukromou osobu (což je můj případ), tak toto řeší občanský zákoník.

jimmyjames
Nene, viz moje odpověď pro leona.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 10 kvě 2007 23:48

jimmyjames:
Pri kupe na firmu je to na dohode... Napr. HP to ma v internych predpisoch riesene presne ako pre spotrebitelov (3 rovnake, 4 rozne, 30 dni meskanie...), akurat dlzka zaruky je tam 1 rok (pokial nie je dokupena zaruka, pripadne sa nejedna o Pavilion). Oni ti to teda navrhnu ako dohodu a ty bud prijmes, alebo odmietnes (vtedy sa mozes ist sudit...)
Ini vyrobcova to zasa mozu mat riesene inac.

C

prima-men

Příspěvekod prima-men » 01 čer 2007 21:11

No, mam pocit, ze to neresi obcansky a obchodni zakonik, ale (nejak tak se to jmenuje) spotrebitelsky zakon. A bylo mi receno, ze pry se nelisi, jestli je to koupeno na firmu nebo na soukromou osobu. Bylo mi to receno ucitelem, ktery je v zakonech, jako ryba ve vode.


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů