eRecovery na Aspire1642WLMi

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

eRecovery na Aspire1642WLMi

Příspěvekod ivo261as » 18 kvě 2007 12:25

Mám problém s eRecovery,..keď chcem vytvoriť užívateľskú zálohu systému tak mi reštartuje PC a systém nabehne a napíše už vo Win recovery backup failed,..čo mám spraviť aby mi Recovery fungovalo opäť normálne?
Robí mi to odvtedy čo som nainštaloval Vistu a následne ju aj vymazal,..cez Alt+F12 mi recovery nejde,..ide iba z DVD

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 18 kvě 2007 13:57

alt-F10 u boot nabídky.....spíš u loga acer.... :D

ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

Příspěvekod ivo261as » 18 kvě 2007 17:10

hm no nejde mi to aj tak,..ma to nebaví v kuse keď mi spadne systém všetko od znova inštalovať,.. :(

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 19 kvě 2007 14:43

a v zaruce asik notebook nemáš co??? kdyby jo tak volej servis ...........jo s recovery jsou jen samé problémy... mi taky pořadně nejde recovery....blbne.........a tak......... :cry: :oops: ...........no už byl dva krat v servisu................ a výsledek...obnova recovery y výměna disku..........

ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

Příspěvekod ivo261as » 19 kvě 2007 18:27

tak v záruke ho ešte mám, ale keďže na Slovensku nemám žiadny servis Acer tak by som ho musel poslať do ČR a bol by som bez NB asi 2 mesiace,..a to mi za to nestojí,..rád by som to spravil nejak sám ale neviem ako,..

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 20 kvě 2007 10:13

tak dva měsice těko........ten servis je v brně a reklamace musí vyřídit do 30 dnů dle zákona............takze muzes bejt v klidku.... :D no ale pokud bez notebooku neudlas ani krok tak to je tezke..............no nic jineho než servis nepomůže.............aspon bych rekl já

ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

Příspěvekod ivo261as » 21 kvě 2007 18:57

no nič,..aj tak díky,..ja teda bez NB nebudem :cry: Budem sa snažiť aby mi win nespadol aj keď to je blbosť sama o sebe :D ale tak DVD zo zálohou mám takže pohoda inak...
Acer Aspire 1642 ZWLMi, Intel Centrino 1,7 GHz 2 MB L2 cache, 512 MB DDR2

Brichoni

Příspěvekod Brichoni » 21 kvě 2007 22:06

mbelas píše:tak dva měsice těko........ten servis je v brně a reklamace musí vyřídit do 30 dnů dle zákona............takze muzes bejt v klidku.... :D no ale pokud bez notebooku neudlas ani krok tak to je tezke..............no nic jineho než servis nepomůže.............aspon bych rekl já


Pokud máš ale AcerAdvantage, tak do 5 pracovních dnů...

ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

Příspěvekod ivo261as » 21 kvě 2007 22:55

a čo je to AcerAdvantage?to bude niečo za príplatok asi nie :?:
Acer Aspire 1642 ZWLMi, Intel Centrino 1,7 GHz 2 MB L2 cache, 512 MB DDR2

ivo261as
občas něco napíše
Příspěvky: 36
Registrován: 18 kvě 2007 12:11
Bydliště: Brezno,Slovakia

Příspěvekod ivo261as » 24 kvě 2007 16:35

hm,..no už som to eRecovery rozbehal,..funguje ako predtým! 8)
Acer Aspire 1642 ZWLMi, Intel Centrino 1,7 GHz 2 MB L2 cache, 512 MB DDR2


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti