Co se týče těch reklamací, tak je to v Česku tak, že po třetí stejné, či 4. rozdílné závadě (nebo reklamaci, teď nevím) je nárok na vrácení peněz.
Problém ovšem může být v tom že si reklamoval 2 vady najednou jednou reklamací...

Bylo by dobré si přečíst zákon ohledně reklamací (cca 3 A4) doporučuju! Stačí si tam najít jen pár odstavců a tam je vše vytmaveno.
Hlavně jestli se bere 4. závada, nebo 4. reklamace...je to rozdíl a nejsem si teď jistý jak to tam je napsané.
EDIT: stačí si také místo hledání zákonů stáhnout reklamační řád od prodejce, co jsem tak viděl, tak prodejci tam většinou stručně shrnou zákon, případně ho tam celý zkopírují.
EDIT2: Pokud tam bude napsáno 4. závada, tak pak zajdi k prodejci a vytmav mu, že na jednom protokolu se opravují 2 na sobě nezávislé závady z úsporných důvodů (přece to tam nebudeš posílat 2x)
EDIT3: Pro toho s R500: Doporučuju zavolat do servisu, popsat jim to a domluvit se na osobní schůzce přímo v servisu, tam jim to popsat, případně nejlépe ukázat....pokud by se vada vyskytla na místě...většinou notebook hned rozebere očistí paměti, případně profoukne, vyzkouší znovu, pokud stejná chyba, opíše si číslo z notebooku a vrátí ti ho....až dojdou případné díly, tak ho pak jen jeden den doneseš, opraví ho (případně jen zkusí přemontovat chladič) a ještě ten samý den, případně další, ho máš zpátky
Obří to výhoda lenova...můžeš se přímo domluvit co a jak a notebook většinou nemusí čekat na byrokratické "sračky" jako u těch velkých centrálních Acer, Asus, HP, atd. servisech. Čeká se jen na objednání dílů, což zabere v průměru tak týden, max týden a půl, pokud by museli dovést scházející díly z jiného skladu.
Z vlastní zkušenosti: Občas havarovala grafika, tak sem popsal chybu, ani to nezkoušel, jen si opsal číslo notebooku, vyčistil kontakty paměti, že to mám dál pozorovat, kdyby se to zlepšilo a řekl, že až budou díly, zavolá. Po 2 týdnech (týden trvalo vyřízení prodloužení záruky, týden objednání dílů) zavolal, dovezl jsem dopoledne notes, odpoledne jsem ho měl zpátky s novou základní deskou

Nechci dělat reklamu, ale servis ITS v Brně mě opravdu mile překvapil a to jsem setsakra obří perfekcionalista a věčně nespokojený člověk!
Zatraceně...to se to protáhlo...sory za romány

Stolní Mini PC: Node 304 (MiniITX), Core i5 3470, 8GB RAM, GTX650Ti, 1TB HDD.
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock