Hlavaja píše:Zdravím,
bude to 1,5 roku co mám Dell Studio 1735 a čeká mě už 3. reklamace displeje, vždy se stejnou závadou. Začínám proto přemýšlet, že bych se pokusil NB vyměnit za jiný (pokukuju po M4500). Chtěl bych se vás proto zeptat, jak se k tomuto Dell staví, od čeho se odvíjí konfigurace druhého NB a jestli by bylo případně možné si něco připlatit?
Předem díky za odpověď.
No já v podstatě vracení Notebooku Dell XPS 16 vyzkoušel a vůbec žádný problém jsem nezaznamenal... Akorát jsem jej tedy vracel ve 14ti denní zákonné době kterou mám na vrácení zboží bez udání důvodu.
Každopádně se vůbec nevykrucovaly a hned mi nabídli zpět peníze. Já si připlatil pár kaček a pořídil si Dell M4400 a s tím spokojeně žiju asi rok.
U svého M4400 jsem uplatňoval reklamaci už několikrát a vždy proběhla vcelku rychle a jak je ujednáno dle NBD do druhého pracovního dne.
Akorát jendou když mi měnili palmrest (celou horní část kolem klávesnice) kvůli barvě odlupující se na mřížce nad reproduktorem, tak mi omylem daly nahradní díl z E6500. Já si toho všimnul až po 3 týdnech když jsem potřeboval touchpad a chybělo mi na něm jedno prostřední tlačítko (M4400 má 6tl., ale E6500 má jen 5tl. na touchpadu) + ten nápis vlevo nahoře se zmenil z Precision M4400 na Latitude E6500 (a toho jsem si fakt nevšimnul
) Každopádně mi do druhého dne po telefonátu přijeli díl vyměnit a vše je ok. Servisák ale nadával že to musel dělat nějakej amatér že si toho nevšiml.
Servis totiž zajišťují Dellu pro Brno (kde teď žiju) dvě různé firmy. Jedna je Bosch a druhou si nepamatuju.
Jinak mi měnili např. i displey kvůli pixel inversion efektu. Ten si můžete ověřit zde.
http://www.lagom.nl/lcd-test/inversion.php
Je tam několik vzorků a žádný znich by se vám neměl chvět. Je to nepříjemné na oči. Výměna opět bez problémů do druhého dne (za 15 minut bylo hotovo).
Dále mi měnili i klávesnici, která byla nějaká pokřivená.
Celkově mám tedy se servisem poměrně dobré zkušenosti. Jediné co se zhoršilo, tak zákaznická linka kam volám když se něco pokazí. Dříve ji zajišťoval český Dell, jenomže pak ji přesunuly do polska. No a když jsem tam naposledy volal, tak jsem tomu polákovi co "se snažil" mluvit česky moc nerozuměl. Nakonec jsem mu to raději vysvětlil anglicky
Dell Presicion M4400 | CPU Intel C2D T9550 2.66GHz 6MB | RAM 4GB DDR2 800MHz | GPU nVidia Quadro FX770M 512MB DDR3 @ 600/900/1650 | WXGA+ LED Samsung | HDD 320GB 7200RPM | Backlit keyboard | Intel Wifi 5300 | BT 370 | CompleteCare 3 years | 3DMark06: 7215