Reklamace-nutná faktura?
Reklamace-nutná faktura?
Zajímalo by mě,prosím,zda-li je nutné při reklamování v servisu mít i doklad o koupi notebooku.Odešla mi mechanika a chystám se v Brně do servisu,nicméně nemám doklad o koupi.Bude jim stačit pouze notebook,aby si podle ser. čísla našli v databázi Lenova,že je stroj ještě v záruce?děkuji předem za odpovědi
-
- píše často
- Příspěvky: 321
- Registrován: 21 čer 2009 23:17
-
- píše často
- Příspěvky: 321
- Registrován: 21 čer 2009 23:17
Ja jsem podstoupil zatim jednu reklamaci a doklad o koupi,fakturu jsem nikdy nepotreboval.Stacilo jen spodni cislo z notebooku
HP ProBook 470 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 2TB HDD, 16GB RAM, Intel Core i7
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Lenovo Thinkpad T430s - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i3
Lenovo Thinkpad T420 - Windows 11 Pro - 512GB SSD, 1TB HDD, 8GB RAM, Intel Core i5
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů