Něco málo k mojí opravě. Ve středu jsem problém nahlásil, ve čtvrtek znovu telefonicky upřesnil s tím, že v pátek měl přijet technik. Ten nakonec zjistil, že místo setkání nebylo jednoznačné a ta samá vesnice se nachází někde o půl republiky dál (odkud byl také servis, kterému se to předalo). Řeklo se tedy, že se to pošle zpět a zavolá mi někdo jiný.
Až teď v úterý mi bylo opět zavoláno s dotazem, zda bych se zítra nestavil v Praze, že by mi to na počkání opravili, že jinak by mohli až za dva týdny, protože prý jedou s kolegou na dovolenou (??). Odvětil jsem, že do Prahy teď nejezdim (znáte to, je vedro, člověku se do města nechce), takže se technik stejně zkusí dopoledne zastavit.
Mno nevim, tohle je ta "on-site NBD" podle Lenova
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
... zatim nechci soudit, ale s notebookem se mi nikam nechce, když teď jedu převážně na X200 a tohle nijak nehoří.
swarm - blog:
http://notebookblog.czApple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)