Zjištění funkčnosti čtečky otisků prstů?
Zjištění funkčnosti čtečky otisků prstů?
Asi od března jsem měl provizorní instalaci Windows, tak jsem čtečku nepoužíval. Dnes jsem však nainstaloval drivery plus HP Protect Tools, ale pořád nebyla k dispozici. Pak mě ještě napadlo v BIOSu zatrhnout ať se při startu NB vyresetuje do továrního nastavení. Pak asi půlden fungoval, ale teď ji systém opět nemůže najít i po několikerém přeinstalovávání resetování v BIOSu, prostě nic. Lze ještě nějak otestovat její funkčnost nebo to mám raději rovnou poslat na reklamaci?
Právě že není. Ani když použiji volbu v BIOSu, aby se spustila po zapnutí, tak nic. Prostě si myslím, že je dead. Když to budu posílat na reklamaci, tak se vším (i adaptér a všechny papíry, co přišly) v původní krabici nebo jak? Osobně s tím nemám zkušenosti. Ještě mě napadlo projet nějaké to HP diagnostics, ale myslím, že to testuje jen disk paměti či wlan, protože vše prošlo v pořádku.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti