kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
Izabela
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 26 led 2012 11:34

kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.

Příspěvekod Izabela » 26 led 2012 12:20

Chcela by som poprosiť o radu. Mám acer TravelMate5742ZG-P614G50. Po polroku od kúpy mi začal blikať monitor- najprv to začalo ako keby som nastavovala jas, no neskôr sa úplne strácal obraz a monitor bol čierny a sam od seba opäť nabehol, noťas sa nevypol len monitor sa tváril, že je vypnutý, pravidelne to trvá pár sekúnd a potom opäť naskočí pekný obraz. Robí to keď pozerám film ale aj keď robím grafiku,a niekedy to nerobí vôbec. Bola som to reklamovať a na predajni mi povedali,že mám preinštalovať windows, na ich odporučenie som windows dala preinštalovať ale asi po2 dňoch to začalo znovu. teraz má noťas 1rok a 1mesiac a predajňa mi povedala,že si mám reklamáciu vybaviť sama, lebo oni s tým nemajú nič spoločné, bolo to veľmi milé, že mi to oznámili až teraz a pri kúpe sa o tom ani nezmienili. (skôr som reklamovať výrobok nemohla, lebo som bola vycestovaná) Neviem, kde je chyba či je to v softwarei alebo v hardwarei? aké máte skúsenosti? a ako by som podľa Vás mala postupovať? Ďakujem

Jirrick
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1681
Registrován: 04 pro 2010 19:37

Příspěvekod Jirrick » 26 led 2012 13:13

Byl notebook kupován na firmu nebo normálně na fyzickou osobu?
Lenovo X1 Carbon Touch

* Dodržujte prosím :arrow: PRAVIDLA tohoto fóra *

Izabela
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 26 led 2012 11:34

kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.

Příspěvekod Izabela » 26 led 2012 13:21

Normálne na fyzickú osobu

kubino
guru
Příspěvky: 812
Registrován: 15 čer 2007 19:07

Příspěvekod kubino » 26 led 2012 13:54

Chtěl jsem napsat, že prodejce je ze zákona povinen reklamované zboží přijmout, ale teď nevím jestli to platí i na Slovensku. Prodejce sice většinou stejně pošle zboží do servisu výrobci (Acer), tak může být pro zákazníka jednodušší si to tam dopravit sám, ale pokud na tom trváte tak by to měl vzít.

Pokud je zboží v záruce, tak bych s reklamací neváhal, zvlášť pokud nepomohla reinstalace OS nebo obnovení systému.

http://www.acerplus.cz/reklamace.html
http://www.alza.sk/servis-acer-pocitace ... k-w455.htm
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]

Izabela
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 26 led 2012 11:34

kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.

Příspěvekod Izabela » 26 led 2012 16:04

Na predajni mi majiteľ povedal, že do 1roku vybavuje reklamáciu predajňa a po roku si ju musím vybaviť sama. Keď som sa pýtala v iných predajniach, či takto postupujú pri reklamácií aj oni, pozerali na mňa ako na blázna. No bohužiaľ predajňa od ktorej som notebook kúpila sa vždy ohradzuje len tým, že oni s tým nemajú nič spoločné. A v prípade ak by bol výrobok vadný tak by mi mal ACER vrátiť peniaze, to je všetko čo mi predajňa bola ochotná povedať....
Pýtala som sa na skúsenosti s odosielaním tovaru na reklamáciu do Brna, no tiež neboli pozitívne reklamáciu neuznali, chceli 20e poplatok za doručenie neopraveného výrobku, alebo si výrobok ponechali a peniaze mal vymáhať od predajne, ktorá mu list od ACER-servisu neuznali.... Úprimne bojím sa poslať svoj noťas do Brna. Po rôznych skúsenostiach iných ľudí žiaľ nie sú pozitívne. Uvažovala som aj nad možnosťou zaplatiť si diagnostiku tu na SK a potom poslať noťas do Brna. A v prípade, že nebude reklamácia uznaná mám doklad, že vo výrobku je chyba.

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10677
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 26 led 2012 18:22

Majitel je prolhaný!
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

michalko58

Re: kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť rek

Příspěvekod michalko58 » 26 led 2012 23:39

Izabela píše:...Po rôznych skúsenostiach iných ľudí žiaľ nie sú pozitívne. Uvažovala som aj nad možnosťou zaplatiť si diagnostiku tu na SK a potom poslať noťas do Brna. A v prípade, že nebude reklamácia uznaná mám doklad, že vo výrobku je chyba.


Servisu Aceru sa vobec neboj. Vypis si ziadost na stranke Aceru alebo zavolaj na cislo tam uvedene a po notebook ti pride kurier a do niekolkych dni ho mas doma. Kamarat tak reklamoval pred par mesiacmi a do par dni bolo vsetko vybavene, s tym, ze kurier bral notebook v piatok a vo stvrtok uz ho mal doma. :wink:


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů