kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.
kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.
Chcela by som poprosiť o radu. Mám acer TravelMate5742ZG-P614G50. Po polroku od kúpy mi začal blikať monitor- najprv to začalo ako keby som nastavovala jas, no neskôr sa úplne strácal obraz a monitor bol čierny a sam od seba opäť nabehol, noťas sa nevypol len monitor sa tváril, že je vypnutý, pravidelne to trvá pár sekúnd a potom opäť naskočí pekný obraz. Robí to keď pozerám film ale aj keď robím grafiku,a niekedy to nerobí vôbec. Bola som to reklamovať a na predajni mi povedali,že mám preinštalovať windows, na ich odporučenie som windows dala preinštalovať ale asi po2 dňoch to začalo znovu. teraz má noťas 1rok a 1mesiac a predajňa mi povedala,že si mám reklamáciu vybaviť sama, lebo oni s tým nemajú nič spoločné, bolo to veľmi milé, že mi to oznámili až teraz a pri kúpe sa o tom ani nezmienili. (skôr som reklamovať výrobok nemohla, lebo som bola vycestovaná) Neviem, kde je chyba či je to v softwarei alebo v hardwarei? aké máte skúsenosti? a ako by som podľa Vás mala postupovať? Ďakujem
kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.
Normálne na fyzickú osobu
Chtěl jsem napsat, že prodejce je ze zákona povinen reklamované zboží přijmout, ale teď nevím jestli to platí i na Slovensku. Prodejce sice většinou stejně pošle zboží do servisu výrobci (Acer), tak může být pro zákazníka jednodušší si to tam dopravit sám, ale pokud na tom trváte tak by to měl vzít.
Pokud je zboží v záruce, tak bych s reklamací neváhal, zvlášť pokud nepomohla reinstalace OS nebo obnovení systému.
http://www.acerplus.cz/reklamace.html
http://www.alza.sk/servis-acer-pocitace ... k-w455.htm
Pokud je zboží v záruce, tak bych s reklamací neváhal, zvlášť pokud nepomohla reinstalace OS nebo obnovení systému.
http://www.acerplus.cz/reklamace.html
http://www.alza.sk/servis-acer-pocitace ... k-w455.htm
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]
kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť reklam.
Na predajni mi majiteľ povedal, že do 1roku vybavuje reklamáciu predajňa a po roku si ju musím vybaviť sama. Keď som sa pýtala v iných predajniach, či takto postupujú pri reklamácií aj oni, pozerali na mňa ako na blázna. No bohužiaľ predajňa od ktorej som notebook kúpila sa vždy ohradzuje len tým, že oni s tým nemajú nič spoločné. A v prípade ak by bol výrobok vadný tak by mi mal ACER vrátiť peniaze, to je všetko čo mi predajňa bola ochotná povedať....
Pýtala som sa na skúsenosti s odosielaním tovaru na reklamáciu do Brna, no tiež neboli pozitívne reklamáciu neuznali, chceli 20e poplatok za doručenie neopraveného výrobku, alebo si výrobok ponechali a peniaze mal vymáhať od predajne, ktorá mu list od ACER-servisu neuznali.... Úprimne bojím sa poslať svoj noťas do Brna. Po rôznych skúsenostiach iných ľudí žiaľ nie sú pozitívne. Uvažovala som aj nad možnosťou zaplatiť si diagnostiku tu na SK a potom poslať noťas do Brna. A v prípade, že nebude reklamácia uznaná mám doklad, že vo výrobku je chyba.
Pýtala som sa na skúsenosti s odosielaním tovaru na reklamáciu do Brna, no tiež neboli pozitívne reklamáciu neuznali, chceli 20e poplatok za doručenie neopraveného výrobku, alebo si výrobok ponechali a peniaze mal vymáhať od predajne, ktorá mu list od ACER-servisu neuznali.... Úprimne bojím sa poslať svoj noťas do Brna. Po rôznych skúsenostiach iných ľudí žiaľ nie sú pozitívne. Uvažovala som aj nad možnosťou zaplatiť si diagnostiku tu na SK a potom poslať noťas do Brna. A v prípade, že nebude reklamácia uznaná mám doklad, že vo výrobku je chyba.
Re: kde je chyba software alebo hardware,ako si uplatniť rek
Izabela píše:...Po rôznych skúsenostiach iných ľudí žiaľ nie sú pozitívne. Uvažovala som aj nad možnosťou zaplatiť si diagnostiku tu na SK a potom poslať noťas do Brna. A v prípade, že nebude reklamácia uznaná mám doklad, že vo výrobku je chyba.
Servisu Aceru sa vobec neboj. Vypis si ziadost na stranke Aceru alebo zavolaj na cislo tam uvedene a po notebook ti pride kurier a do niekolkych dni ho mas doma. Kamarat tak reklamoval pred par mesiacmi a do par dni bolo vsetko vybavene, s tym, ze kurier bral notebook v piatok a vo stvrtok uz ho mal doma.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů