MSI GX 633 blue screen

notebooky MSI a vše kolem nich
lukas333
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 čer 2012 12:57

MSI GX 633 blue screen

Příspěvekod lukas333 » 09 čer 2012 13:10

Dneska když sem pařil minecraft, tak se noťas hodně zahříval a když sem ho už vypínal, tak to hodilo bluescreen. Používám chladící podložku, která moc nechladía žádné Turbo sem zaplé neměl. Teplota stoupla až na 83°C a větrák hučel poměrně dosti. Někdy se mi stává, že větrák najednou začne jakoby o něco dřít, tak jen šťouchnu do spodku noťasu a je to ok. Toto se mi stálo asi uz 4krát a notebook je starý asi 2 roky, takže nemám záruku... Prosím některé co se vyznají v minidumpu, aby mi zdělili, co se v něm píše, děkuji....

http://uloz.to/xV11UyT/060912-23025-01-dmp

cyber-mythius
guru
Příspěvky: 1014
Registrován: 11 lis 2008 18:58
Bydliště: China/Zlín/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod cyber-mythius » 09 čer 2012 16:17

rozebrat notebook, vyčistit žebroví u větráčku stalčeným vzduchem (zevnitř-van) / vysavačem. přitom vyhodit baterku ven a podržet větráček, ať se netočí, ať si ho tlakem neodpravíš.
AcerIconia W700 128GB SSD (tablet), Samsung S5
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 09 čer 2012 16:49

Měl jsem podobný problém při startu notebooku - větráček trochu zadrncal. Při roztáčení ventilátoru v zapnutém stavu se to ale neprojevovalo. Pomohlo rozebrání ventilátoru (při té příležitosti jsem i přepastoval), sudnání lopatek a aplikování malého množství silikonového oleje mezi cívky.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

noninek
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2012 16:29

Příspěvekod noninek » 10 čer 2012 09:34

A já měla stejná problém, prvně se BS objevovala třeba jednou za měsíc, a později po 5 minutách. V servisu mi ho vyčistili, měnili větrák a ve finále vadnej HDD. Dostala jsem po 3 měsících ntb zpět a během 3 dnů začal znovu... Jestli to máš v záruce, hodila bych to do sevisu! Já jsem teď ve fázi, že mi mají vrátit peníze, ale jak to dopadne...?

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 10 čer 2012 11:30

lukas333 http://www.resplendence.com/download/wh ... dSetup.exe
stáhni toto nainstaluj a stiskní analyze a napiš co ti vyjelo nebo to přilož jako přílohu

noninek která je to reklamace pokud 3 stejná nebo 4 různé tak si nechej vystavit dobropis pošlou ti ho emailem ten vytiskni a jdi nebo pošli prodejci
jinak jde reklamovat i cely notebook se 3. vadami najedou
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55

lukas333
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 čer 2012 12:57

Příspěvekod lukas333 » 10 čer 2012 11:33

Právě že o záruku už sem přišel, tak určitě v nejbližších dnech se vrhnu do rozebrání toho větráčku a možná i vyměním tu pastu... Zvažoval sem, že bych si koupil nový procák, protože některým to prý pomohlo (AMD Turion X2 Ultra Dual-Core). Dále sem chtěl skusit reinstall OS na windows 7 32bitů, protože teď mám 64bit. Jako nestěžuju si, ale jen sem to chtěl skusit, protože se mi BS oběvuje častěji a častěji, ale zase někteří tvrdí, že 64bity jsou lepší a já nevím no...

lukas333
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 čer 2012 12:57

Příspěvekod lukas333 » 10 čer 2012 12:47

System Information (local)
--------------------------------------------------------------------------------

computer name: LUKE
windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:\Windows
CPU: AuthenticAMD AMD Turion(tm) X2 Ultra Dual-Core Mobile ZM-82 AMD586, level: 17
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4290871296 total
VM: 2147352576, free: 1924440064



--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------

Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.


On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\060912-23025-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x8208A)
Bugcheck code: 0x1000009F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: CUSTOM_ERROR
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.


On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x9F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

lukas333
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 čer 2012 12:57

Příspěvekod lukas333 » 10 čer 2012 12:51

Mám origoš Win 7 a tam byly i ovladače, tak se domnívám, že jsou staré, ale jaksi nemůžu najít stránku, ale budu hledat dál.

noninek
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2012 16:29

Příspěvekod noninek » 10 čer 2012 20:45

kasper
Díkec, já už ho měla na reklamaci 5x, když mi ho minulý týden vrátili opravený s neuznanou reklamací, naštvala jsem se, odmítla ntb vyzvednou, volám do servisu, tam jsem jim řekla, že postupují protiprávně a já se hodlám bránit. Že teď žádám vysvětlení, proč a co přesně opravili a během týdne začnu hledat právníka, obrátím se na ČOI a vím, že právo je na mé straně, že mám důkladně pročtenej občanskej zákoník. Paní se mi omluvila, chyba na jejich straně, prodejce ntb ve čt odeslal zpět do Polska a já čekám na dobropis a peníze... Ale díky za radu :)


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 hostů