Dneska když sem pařil minecraft, tak se noťas hodně zahříval a když sem ho už vypínal, tak to hodilo bluescreen. Používám chladící podložku, která moc nechladía žádné Turbo sem zaplé neměl. Teplota stoupla až na 83°C a větrák hučel poměrně dosti. Někdy se mi stává, že větrák najednou začne jakoby o něco dřít, tak jen šťouchnu do spodku noťasu a je to ok. Toto se mi stálo asi uz 4krát a notebook je starý asi 2 roky, takže nemám záruku... Prosím některé co se vyznají v minidumpu, aby mi zdělili, co se v něm píše, děkuji....
http://uloz.to/xV11UyT/060912-23025-01-dmp
MSI GX 633 blue screen
-
- guru
- Příspěvky: 1014
- Registrován: 11 lis 2008 18:58
- Bydliště: China/Zlín/Brno
- Kontaktovat uživatele:
rozebrat notebook, vyčistit žebroví u větráčku stalčeným vzduchem (zevnitř-van) / vysavačem. přitom vyhodit baterku ven a podržet větráček, ať se netočí, ať si ho tlakem neodpravíš.
AcerIconia W700 128GB SSD (tablet), Samsung S5
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Měl jsem podobný problém při startu notebooku - větráček trochu zadrncal. Při roztáčení ventilátoru v zapnutém stavu se to ale neprojevovalo. Pomohlo rozebrání ventilátoru (při té příležitosti jsem i přepastoval), sudnání lopatek a aplikování malého množství silikonového oleje mezi cívky.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
A já měla stejná problém, prvně se BS objevovala třeba jednou za měsíc, a později po 5 minutách. V servisu mi ho vyčistili, měnili větrák a ve finále vadnej HDD. Dostala jsem po 3 měsících ntb zpět a během 3 dnů začal znovu... Jestli to máš v záruce, hodila bych to do sevisu! Já jsem teď ve fázi, že mi mají vrátit peníze, ale jak to dopadne...?
lukas333 http://www.resplendence.com/download/wh ... dSetup.exe
stáhni toto nainstaluj a stiskní analyze a napiš co ti vyjelo nebo to přilož jako přílohu
noninek která je to reklamace pokud 3 stejná nebo 4 různé tak si nechej vystavit dobropis pošlou ti ho emailem ten vytiskni a jdi nebo pošli prodejci
jinak jde reklamovat i cely notebook se 3. vadami najedou
stáhni toto nainstaluj a stiskní analyze a napiš co ti vyjelo nebo to přilož jako přílohu
noninek která je to reklamace pokud 3 stejná nebo 4 různé tak si nechej vystavit dobropis pošlou ti ho emailem ten vytiskni a jdi nebo pošli prodejci
jinak jde reklamovat i cely notebook se 3. vadami najedou
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Právě že o záruku už sem přišel, tak určitě v nejbližších dnech se vrhnu do rozebrání toho větráčku a možná i vyměním tu pastu... Zvažoval sem, že bych si koupil nový procák, protože některým to prý pomohlo (AMD Turion X2 Ultra Dual-Core). Dále sem chtěl skusit reinstall OS na windows 7 32bitů, protože teď mám 64bit. Jako nestěžuju si, ale jen sem to chtěl skusit, protože se mi BS oběvuje častěji a častěji, ale zase někteří tvrdí, že 64bity jsou lepší a já nevím no...
System Information (local)
--------------------------------------------------------------------------------
computer name: LUKE
windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:\Windows
CPU: AuthenticAMD AMD Turion(tm) X2 Ultra Dual-Core Mobile ZM-82 AMD586, level: 17
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4290871296 total
VM: 2147352576, free: 1924440064
--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\060912-23025-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x8208A)
Bugcheck code: 0x1000009F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: CUSTOM_ERROR
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.
On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x9F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.
--------------------------------------------------------------------------------
computer name: LUKE
windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:\Windows
CPU: AuthenticAMD AMD Turion(tm) X2 Ultra Dual-Core Mobile ZM-82 AMD586, level: 17
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4290871296 total
VM: 2147352576, free: 1924440064
--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\060912-23025-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x8208A)
Bugcheck code: 0x1000009F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: CUSTOM_ERROR
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.
On Sat 9.6.2012 10:28:58 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x9F (0x4, 0x258, 0xFFFFFA8003CE6660, 0xFFFFF80000B9C510)
Error: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
Bug check description: This bug check indicates that the driver is in an inconsistent or invalid power state.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.
kasper
Díkec, já už ho měla na reklamaci 5x, když mi ho minulý týden vrátili opravený s neuznanou reklamací, naštvala jsem se, odmítla ntb vyzvednou, volám do servisu, tam jsem jim řekla, že postupují protiprávně a já se hodlám bránit. Že teď žádám vysvětlení, proč a co přesně opravili a během týdne začnu hledat právníka, obrátím se na ČOI a vím, že právo je na mé straně, že mám důkladně pročtenej občanskej zákoník. Paní se mi omluvila, chyba na jejich straně, prodejce ntb ve čt odeslal zpět do Polska a já čekám na dobropis a peníze... Ale díky za radu
Díkec, já už ho měla na reklamaci 5x, když mi ho minulý týden vrátili opravený s neuznanou reklamací, naštvala jsem se, odmítla ntb vyzvednou, volám do servisu, tam jsem jim řekla, že postupují protiprávně a já se hodlám bránit. Že teď žádám vysvětlení, proč a co přesně opravili a během týdne začnu hledat právníka, obrátím se na ČOI a vím, že právo je na mé straně, že mám důkladně pročtenej občanskej zákoník. Paní se mi omluvila, chyba na jejich straně, prodejce ntb ve čt odeslal zpět do Polska a já čekám na dobropis a peníze... Ale díky za radu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů