Chyba displeje?
Chyba displeje?
Pratele, kamaradi,
potrebovala bych radu. Dneska jsem zapnula notase a vypada to ze mam displej v cudu, jednak dela "duchy" a jednak za soucasnym obrazem jakoby zustava ten predchozi, takze krome ostryho plnobarevnyho soucasnyho obrazu mam ten samej obraz slabe o kousek niz a k tomu slabe predchozi obrazovku, stalo se vam to nekomu?
potrebovala bych radu. Dneska jsem zapnula notase a vypada to ze mam displej v cudu, jednak dela "duchy" a jednak za soucasnym obrazem jakoby zustava ten predchozi, takze krome ostryho plnobarevnyho soucasnyho obrazu mam ten samej obraz slabe o kousek niz a k tomu slabe predchozi obrazovku, stalo se vam to nekomu?
Doporučuji zkusit notebook připojit na nějaký externí display. Dřív bych zkusil restart do BIOSu. Při startu stisknou Del nebo F2 podle typu notebooku. A sledovat jak vypadá obraz. Možná jenom blbne nějaký soft.
==============================================================
Moto: Nejhorší smrt je z vyděšení.
==============================================================
Moto: Nejhorší smrt je z vyděšení.
Někdy takové problémy dělá nalomený kabel z grafiky na display. Ten je při neustálém otvírání a zavíraní namáhán a jednoho dne už to nějak neustojí. Výměna toho kabelu příjde levněji. Stačí zavolat do servisu kolik stojí taková oprava. Už jsem jednou takový kabel měnil u Dellu a v servisu mi řekli že stojí 3litry. Já jsem ho sehnal po netu za pětikilo a své pomoci jsem ho vyměnil. Prostě pozáruční servis značkového notebooku žádná sranda.
To si myslím, že servis neřeší. To by se museli dotazovat na legálnost software, protože do servisu asi nikdo neposílá kopie faktur software. Ve velkých firmách by dotyčná osoba co posílá notebook na reklamaci musela udělat asi velké kolečko po firmě. Stejně uvedou notebook do tovarního nastavení, tím pádem přehrají všechna data co jsou na počítači.
neviem aku znacku NB mas, ale zatial mam skusenosti, ze max. do dvoch tyzdnov ho mas spat (a to dokonca aj MSI, ktore sa posielalo na opravu do Holandska)... pokial mas Dell alebo HP, tak tam riesia reklamacie v priebehu par dni, u Acera mam skusenosti cca. 7-10 dni (z toho 4 dni trvala preprava z/na Slovensko)...
a co sa tyka tych nelegalnych dat, tak servisni technici maju uplne na haku co tam mas... dokonca si myslim, ze oni ten notas s tvojim diskom ani nezapinaju - supnu tam nejaky vlastny s tovarnym nastavenim, aby vylucili SW chybu...
a co sa tyka tych nelegalnych dat, tak servisni technici maju uplne na haku co tam mas... dokonca si myslim, ze oni ten notas s tvojim diskom ani nezapinaju - supnu tam nejaky vlastny s tovarnym nastavenim, aby vylucili SW chybu...
Me trvala reklamace v podstate 5dni(a z toho jim 3dni pry trva nez jim ta deska dojde), v pondeli odpoledne (kolem 16h) sem ho prinesl, rekl co je za problem, odesel a v patek vecer kolem 17h mi volali ze si ho muzu vyzvednout... bohuzel do servisu 40km a za pul hodinu zavirali a ja stejne ani nemam auto, takze sem ho vyzvedl v pondeli. Takze za 7dni sem ho mel doma... ale to fakt zalezi na znacce. U Aceru neni napr. zadne prekvapeni 3tydenni reklamace... podle toho jakou maj naladu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů