Jaké "novější" hry jde spustit na GMA X3100?

Notebooky jsou stále výkonnější a tak na nich lze hrát i náročné hry. O své zkušenosti se můžete podělit zde.
mareknekdo
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 28 říj 2007 23:02

Příspěvekod mareknekdo » 04 led 2008 18:35

[quote="megabytex"]Takze ovladace pre xp:
http://downloadcenter.intel.com/T8Clear ... 8&lang=eng

Díky, vyzkouším to na Thinkpadu.
IBM Thinkpad R61, T7100, X3100, 1,5 GB RAM, XP Pro

Guf
guru
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 04 led 2008 18:47

to bobo99: A nebude to nějaký chybným crackem nebo tak, zkoušel jsi multiplayer??
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

bobo99
občas něco napíše
Příspěvky: 87
Registrován: 09 zář 2007 19:28

Příspěvekod bobo99 » 04 led 2008 19:42

to Guf-nebude,extensa je dcery-já vlastním aspire 5112 a na tom to fičí v pohodě-na extense instalovaná stejná kopie hry a shodný crack

mareknekdo
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 28 říj 2007 23:02

T&L s ovladači od Intelu chodí

Příspěvekod mareknekdo » 05 led 2008 09:17

Tak jsem rozchodil T&L, byly tam dvě překážky:

1. .exe soubor od Intelu odmítnuly Windows nainstalovat, že se pro IBM nehodí, musel jsem ho rozbalit v Raru.

2. Při aktualizace ovladače se nehodí volba Vyhledat, protože oznámí, že nejvhodnější ovladač už je nainstalovaný, je třeba vybrat volbu Instalovat ručně. Na první pohled jsou podobné, protože se zeptají na umístění driveru, ale u druhé nemá OS žádné námitky.

Takže mi chodí v pohodě třeba Brothers in Arms a Ubersoldier.
IBM Thinkpad R61, T7100, X3100, 1,5 GB RAM, XP Pro

mareknekdo
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 28 říj 2007 23:02

Second Life

Příspěvekod mareknekdo » 05 led 2008 11:28

Second Life neběží na GM965, protože ho Linden Labs nepodporuje. Řešení je na http://softwareblogs.intel.com/2007/11/ ... 5-chipset/
IBM Thinkpad R61, T7100, X3100, 1,5 GB RAM, XP Pro

BlackKnife
píše často
Příspěvky: 117
Registrován: 14 pro 2007 20:30

Re: re

Příspěvekod BlackKnife » 05 led 2008 13:09

Guf píše:Možná bude X3100 nakonec lepší než Ati X1250 nebo jak se to nazývá...


Tak ati x1250 neznám znám jen 1200 a 1300.
Jinak co sem četl na cizích stránkách tak se říká že X3100 je nejvýkonější low endová integrovaná grafika na světě (zatím)(čeká se ůtok od ati a postupná modernizace intelu)
Naposledy upravil(a) BlackKnife dne 05 led 2008 13:23, celkem upraveno 1 x.

maxxz
guru
Příspěvky: 2847
Registrován: 16 říj 2006 06:26

Příspěvekod maxxz » 05 led 2008 13:19

X3100 není dedikovaná. X1250 je akorát novější verze X1200. Která je opět integrovaná založená na čipu X700.
tento účet již není aktivní.

BlackKnife
píše často
Příspěvky: 117
Registrován: 14 pro 2007 20:30

Příspěvekod BlackKnife » 05 led 2008 13:22

sry chybička se vbloudila je zamozdřejmě integr. dík za opravu eště se na tom někdo nachytá.

b3h
píše často
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2007 13:16

Příspěvekod b3h » 06 led 2008 08:20

Zdravim Vas vsechny, mam takovy dotaz, vseci se tu bavite o jakesi funkci TL u graficke karty, co to je? a jak vubec poznam zda ji mam funkcni?

maxxz
guru
Příspěvky: 2847
Registrován: 16 říj 2006 06:26

Příspěvekod maxxz » 06 led 2008 09:09

pokusím se odpovědět. Jsou to jednotky, kt. pracují s vertex a pixel shader, mají za úkol hardwarové transformace a nasvětlování.

http://en.wikipedia.org/wiki/T%26L
tento účet již není aktivní.

b3h
píše často
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2007 13:16

Příspěvekod b3h » 06 led 2008 14:30

Ok, a jak poznam zda je mam aktivovane? Mam GMA 950

maxxz
guru
Příspěvky: 2847
Registrován: 16 říj 2006 06:26

Příspěvekod maxxz » 06 led 2008 14:43

nijak GMA950 tyto jednotky nemá a mít nebude. Jediná Intel grafika s T&L jednotkou je X3100.
tento účet již není aktivní.

b3h
píše často
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2007 13:16

Příspěvekod b3h » 06 led 2008 16:44

Dobre a je to nejak poznat na vykonu kdyz to ta grafika ma zapnuty nebo je to nastejno?

maxxz
guru
Příspěvky: 2847
Registrován: 16 říj 2006 06:26

Příspěvekod maxxz » 06 led 2008 16:49

ano je to poznat na výkonu, protože když grafika nemá T&L jednotku tyto operace za ní provádí Procesor, kt. na takové výpočety stavěný není tudíš má daleko nizší výkon.
tento účet již není aktivní.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 06 led 2008 17:33

Jen bych upřesnil, že TnL tu bylo dávno před vertex a pixel shadery. Je to samostatná část, která se později rozvynula ve vertex shader.

Rozdíl je samozřejmě znát všude tam, kde se používá hodně vertexů (resp polygonů). Když přišla GeForce 256, která se proti předchůdcům chlubila TnL jednotkou, tak její výhody byly velmi sporné. GF2MX dokonce tehdejší hry (2001-2) zpracovávaly s TnL pomaleji, než když se to nechalo na procesoru (P-III 1GHz). Dneska už je situce ale dávno jiná. HW TnL jednotka je skoro nutnost pro některé hry.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)


Zpět na „Notebooky a hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů