Jaké "novější" hry jde spustit na GMA X3100?
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 říj 2007 23:02
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 říj 2007 23:02
T&L s ovladači od Intelu chodí
Tak jsem rozchodil T&L, byly tam dvě překážky:
1. .exe soubor od Intelu odmítnuly Windows nainstalovat, že se pro IBM nehodí, musel jsem ho rozbalit v Raru.
2. Při aktualizace ovladače se nehodí volba Vyhledat, protože oznámí, že nejvhodnější ovladač už je nainstalovaný, je třeba vybrat volbu Instalovat ručně. Na první pohled jsou podobné, protože se zeptají na umístění driveru, ale u druhé nemá OS žádné námitky.
Takže mi chodí v pohodě třeba Brothers in Arms a Ubersoldier.
1. .exe soubor od Intelu odmítnuly Windows nainstalovat, že se pro IBM nehodí, musel jsem ho rozbalit v Raru.
2. Při aktualizace ovladače se nehodí volba Vyhledat, protože oznámí, že nejvhodnější ovladač už je nainstalovaný, je třeba vybrat volbu Instalovat ručně. Na první pohled jsou podobné, protože se zeptají na umístění driveru, ale u druhé nemá OS žádné námitky.
Takže mi chodí v pohodě třeba Brothers in Arms a Ubersoldier.
IBM Thinkpad R61, T7100, X3100, 1,5 GB RAM, XP Pro
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 45
- Registrován: 28 říj 2007 23:02
Second Life
Second Life neběží na GM965, protože ho Linden Labs nepodporuje. Řešení je na http://softwareblogs.intel.com/2007/11/ ... 5-chipset/
IBM Thinkpad R61, T7100, X3100, 1,5 GB RAM, XP Pro
-
- píše často
- Příspěvky: 117
- Registrován: 14 pro 2007 20:30
Re: re
Guf píše:Možná bude X3100 nakonec lepší než Ati X1250 nebo jak se to nazývá...
Tak ati x1250 neznám znám jen 1200 a 1300.
Jinak co sem četl na cizích stránkách tak se říká že X3100 je nejvýkonější low endová integrovaná grafika na světě (zatím)(čeká se ůtok od ati a postupná modernizace intelu)
Naposledy upravil(a) BlackKnife dne 05 led 2008 13:23, celkem upraveno 1 x.
-
- píše často
- Příspěvky: 117
- Registrován: 14 pro 2007 20:30
pokusím se odpovědět. Jsou to jednotky, kt. pracují s vertex a pixel shader, mají za úkol hardwarové transformace a nasvětlování.
http://en.wikipedia.org/wiki/T%26L
http://en.wikipedia.org/wiki/T%26L
tento účet již není aktivní.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych upřesnil, že TnL tu bylo dávno před vertex a pixel shadery. Je to samostatná část, která se později rozvynula ve vertex shader.
Rozdíl je samozřejmě znát všude tam, kde se používá hodně vertexů (resp polygonů). Když přišla GeForce 256, která se proti předchůdcům chlubila TnL jednotkou, tak její výhody byly velmi sporné. GF2MX dokonce tehdejší hry (2001-2) zpracovávaly s TnL pomaleji, než když se to nechalo na procesoru (P-III 1GHz). Dneska už je situce ale dávno jiná. HW TnL jednotka je skoro nutnost pro některé hry.
Rozdíl je samozřejmě znát všude tam, kde se používá hodně vertexů (resp polygonů). Když přišla GeForce 256, která se proti předchůdcům chlubila TnL jednotkou, tak její výhody byly velmi sporné. GF2MX dokonce tehdejší hry (2001-2) zpracovávaly s TnL pomaleji, než když se to nechalo na procesoru (P-III 1GHz). Dneska už je situce ale dávno jiná. HW TnL jednotka je skoro nutnost pro některé hry.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů