Zdravím

ještě ráno bych káral, teď se ale situace změnila a budu chválit. Chtěl sem se podělit o svoji zkušenost aby každý věděl jak se dell chová. Koupil sem si nový ntb (latitude D830), v úterý dorazil, bohužel pozdě (linka funguje do 17:00) sem si všiml že nejde jak má. Při provozu na baterii se vypíná při spuštění os atd... prostě nejde. Následující den ráno telefon na zák. linku, technik se objednává na následující den (dnes - čtvrtek), vše tedy v pořádku. Dnes ráno volá, že se omlouvá, ale nepřijede, protože jim chybí nějaký díl do mého ntb. Nedá mi to, a tak volám na zák. linku co to má znamenat, že sem si nemusel kupovat dell ale třeba acer... a že přístup "přijedu až bude" neschvaluju, proto si platíme NBD a tak dále a tak dále. Operátor se hrozně omlouval, a po 15 minutách hledání po skladech mi zavolal že základní deska se záhadně objevila, ale baterii bohužel nemají (standartní 6-ti článková), proto že mi ZDARMA pošlou 9-ti článkovou baterii v rámci goodwillu dellu vůči mě. Toto mě potěšilo a je to i důvod proč sem tuto story píšu. Zítra ráno přijede technik a celou věc dá do pořádku + nová baterie jako odškodnění. Bohužel toto proběhlo až z mé iniciativy a po dlouhém hovoru na jejich linku. Snad se to zlepší. Hezký den
