Vypínání nb aspire 5315-prosím poraďte

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 08 dub 2008 21:08

prosimtě,jestly to tedy nestihnou do těch 30 dnů, musejí mě vrátit ty peníze v mironetu nebo ne?nebo musejí čekat na nějaké vyjádření ze sevisu acer?

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 08 dub 2008 21:10

ještě jedna blbá otázka

těch 30 dnů se myslí kalendářních nebo pracovních? :shock: :oops:

David Barborka
píše často
Příspěvky: 184
Registrován: 14 říj 2007 23:51

Příspěvekod David Barborka » 08 dub 2008 21:14

záleží jak se k tomu postaví mironet. Pokud to nestihne Acer do 30 dnů může a) mironet vrátit peníze ihned b) pokusit se to natáhnout a napsat na Acer aby ti vrátili peníze což za 1. Acer napíše že jim poslali notebook později než mohli a tudíž bude muset platit mironet nebo 2. pošlou prachy.

PS: 30 kalendářních
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M

Nyní: Obr Acer Aspire 8942G

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 08 dub 2008 21:22

Díky za odpovědi.
Prosimtě,jestly to tedy nestihnou a já pudu do mironetu s tím že to servis nestihl do 30 dnů opravit a já chci od mirnetu vrátit peníze,tak mi je taky nemusí dát??? nenařizuje jim to nějakej zákon nebo tak něco?
Abych tam neudělal nějakej bugr a nebyl tam zase za blbce :lol: ,protože sem tam pečenej vařenej,tak tam ze mě maj srandu........

David Barborka
píše často
Příspěvky: 184
Registrován: 14 říj 2007 23:51

Příspěvekod David Barborka » 08 dub 2008 21:29

Jak jsem již psal. Když se k tomu mironet postaví čelem tak ti peníze může vyplatit, pokud se postaví k tomu zády pošle na acer tvoje odstoupení od smlouvy jelikož pokud servis závadu neodstraní do 30 dnů pak se dle zákona jedná o závadu neodstranitelnou a v tom případě ti náleží vráceni pěněz. Ty v tom horším případě budeš čekat až se acer rozhoupe
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M



Nyní: Obr Acer Aspire 8942G

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 08 dub 2008 21:33

OK, díky za tvoje odpovědi. nebyl jsem si jistý jak mám postupovat pokavad to nestihnou. hold nezbívá než čekat jak to dopadne........

barbados

Příspěvekod barbados » 10 dub 2008 19:33

zdarec, tak ten notebook mam 14 dni doma , je pravda ze ten empowering castecne pomohl , neprehriva se 3 denne , ale tak 2x do tydne , a v dobe kdy se prehreje se vetrak ani nepohne . po opetovnem spusteni ze zase roztoci . Zitra volam opet do servisu at si ho strci treba do kapsy a me vrati penize . Je to zmetek ktery se moc nepodaril .

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 10 dub 2008 19:51

čau barbados,tak já mám nb už 3 týdny v servisu,furt čekám na jejich vyjádření.........furt je to v řešení u administrativy,.
ale příští týden v pátek jim končí 30 dnů na opravu,takže jestli to nestihnou,tak mažu v sobotu do mironetu pro peníze :lol:
takže už ani nevolám každej den do servisu,ale čekám že tu lhůtu prošvihnou.
asi se jim tahle serie nepovedla,takže jim to omlat o hlavu. pošli jim to jako já a pořádně jim vynadej.
jestly to všechno dobře dopadne tak koupím hp 6715s.slyšel jsem na tento nb samou chválu a bude za stejný peníze.tak at ti to dobře dopadne :lol:

polo

Příspěvekod polo » 10 dub 2008 20:44

Kup si radsej Thinkpad ten je odolnejsi ,kvalitnejsi a s prepracovanymi utilitami :)

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 10 dub 2008 20:58

mates 257 píše:čau barbados,tak já mám nb už 3 týdny v servisu,furt čekám na jejich vyjádření.........furt je to v řešení u administrativy,.
ale příští týden v pátek jim končí 30 dnů na opravu,takže jestli to nestihnou,tak mažu v sobotu do mironetu pro peníze :lol:
takže už ani nevolám každej den do servisu,ale čekám že tu lhůtu prošvihnou.
asi se jim tahle serie nepovedla,takže jim to omlat o hlavu. pošli jim to jako já a pořádně jim vynadej.
jestly to všechno dobře dopadne tak koupím hp 6715s.slyšel jsem na tento nb samou chválu a bude za stejný peníze.tak at ti to dobře dopadne :lol:


Nejdřív si musíš nechat od servisu vystavit reklamační protokol resp. potrvzení o nedodržení reklamační lhůty (30 dní) na jehož základě si pak necháš vrátit peníze od prodejce, což může být docela problém - mám s tím vlastní zkušenosti. Přes týden jsem se s Acerem - Brno dohadoval, až mi došla trpělivost a kontaktoval jsem i prodejce - pak už to šlo rychle. Teď už jen čekám, až mi přijde ten protokol/potvrzení a šup pro penízky resp. budu kupovat IBM Lenovo R61. =)
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 10 dub 2008 21:10

tak sem to nějak nepochopil.....mám přece kupní smlouvu s mironetem a ne s acerem.pokavad acer neopraví můj nb do 30 dnů,tak mě musí mironet vrátit peníze, nebo snad ne?

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 10 dub 2008 21:11

To jo, ale mironet ti je může vrátit jenom na základě toho potvrzení, že Acer neopravil tvůj notebook v zákonem stanovené lhůtě.
Naposledy upravil(a) Chlebovnik dne 10 dub 2008 21:40, celkem upraveno 1 x.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 10 dub 2008 21:17

dobře,dejme tomu.
ale co když se stane,že v pátek to nestihnou,těch 30 dnů na reklamaci já tam v sobotu půjdu domluvim to sepsání s mironetem a acer třeba pošle můj nb v ůterý do mironetu třeba jako opravený?přesto že prošvyhly tu 30 dení lhůtu.jak pak se mám zachovat,můžu to odmítnout s tím že to nestihly nebo jak si to měl ty?dělali s tím nějaké problémy?

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 10 dub 2008 21:27

Kdyby (teoreticky) Acer poslal opravený notebook do Mironetu třeba v pondělí jako opravený, tak ho nemusíš přijmout.

Jestli ti 30-ti denní reklamační lhůta končí v pátek, tak Acer má povinnost ho nejpozději v pátek poslat k přepravě (přes PPL/DPD, takže teoreticky by do Mironetu mohl dorazit v pondělí a bylo by to podle zákona OK).

Btw, ty jsi notebook reklamoval v Aceru nebo v Mironetu? Jestli v Mironetu, tak bych jim v pátek brnknul co a jak (oni jakožto prodejce by si to měli ohlídat a tlačit na servis, aby to stihnul). Jestli jsi to reklamoval přímo v Aceru-Brno, tak bych jim v pátek napsal maila (odpovídaj tak mezi 15:00 - 16:00, podle osobní zkušenosti) nebo jim brnknul.

Podle mě to ale dopadne spíš tak, že jestli nemaj díly, tak ti nejpozději ve čtvrtek dá servis nebo Mironet (podle toho kdes reklamoval) vědět.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

mates 257
píše často
Příspěvky: 142
Registrován: 25 bře 2008 19:37
Bydliště: Praha

Příspěvekod mates 257 » 10 dub 2008 21:35

reklamoval jsem to v mironetu,ale volat se mě tam nechce,dotet jsem tam volal každý den a bez výsledku,prej furt v řešení u administrativy.
zavolám jen v pátek do brna jak to vypadá,jen abych věděl jestly to poslaly nebo ne a pak vyrazim do mironetu.doufám že jsou tam víc chápaví lidi a že jse s nima nějak domluvim,ne takový arogantní de... jako v brně....


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů