Vypínání nb aspire 5315-prosím poraďte
-
- píše často
- Příspěvky: 184
- Registrován: 14 říj 2007 23:51
záleží jak se k tomu postaví mironet. Pokud to nestihne Acer do 30 dnů může a) mironet vrátit peníze ihned b) pokusit se to natáhnout a napsat na Acer aby ti vrátili peníze což za 1. Acer napíše že jim poslali notebook později než mohli a tudíž bude muset platit mironet nebo 2. pošlou prachy.
PS: 30 kalendářních
PS: 30 kalendářních
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M
Nyní: Obr Acer Aspire 8942G
Nyní: Obr Acer Aspire 8942G
Díky za odpovědi.
Prosimtě,jestly to tedy nestihnou a já pudu do mironetu s tím že to servis nestihl do 30 dnů opravit a já chci od mirnetu vrátit peníze,tak mi je taky nemusí dát??? nenařizuje jim to nějakej zákon nebo tak něco?
Abych tam neudělal nějakej bugr a nebyl tam zase za blbce ,protože sem tam pečenej vařenej,tak tam ze mě maj srandu........
Prosimtě,jestly to tedy nestihnou a já pudu do mironetu s tím že to servis nestihl do 30 dnů opravit a já chci od mirnetu vrátit peníze,tak mi je taky nemusí dát??? nenařizuje jim to nějakej zákon nebo tak něco?
Abych tam neudělal nějakej bugr a nebyl tam zase za blbce ,protože sem tam pečenej vařenej,tak tam ze mě maj srandu........
-
- píše často
- Příspěvky: 184
- Registrován: 14 říj 2007 23:51
Jak jsem již psal. Když se k tomu mironet postaví čelem tak ti peníze může vyplatit, pokud se postaví k tomu zády pošle na acer tvoje odstoupení od smlouvy jelikož pokud servis závadu neodstraní do 30 dnů pak se dle zákona jedná o závadu neodstranitelnou a v tom případě ti náleží vráceni pěněz. Ty v tom horším případě budeš čekat až se acer rozhoupe
Původně: Acer Aspire 5520G-502G25Mi AMD Turion 64 X2 TL-60 2GHz, 2x 1GB DDR2, 250GB, SMulti, 15.4" lesk, VGA NVIDIA 8600M-GS 512MB, NVIDIA 630M
Nyní: Obr Acer Aspire 8942G
Nyní: Obr Acer Aspire 8942G
zdarec, tak ten notebook mam 14 dni doma , je pravda ze ten empowering castecne pomohl , neprehriva se 3 denne , ale tak 2x do tydne , a v dobe kdy se prehreje se vetrak ani nepohne . po opetovnem spusteni ze zase roztoci . Zitra volam opet do servisu at si ho strci treba do kapsy a me vrati penize . Je to zmetek ktery se moc nepodaril .
čau barbados,tak já mám nb už 3 týdny v servisu,furt čekám na jejich vyjádření.........furt je to v řešení u administrativy,.
ale příští týden v pátek jim končí 30 dnů na opravu,takže jestli to nestihnou,tak mažu v sobotu do mironetu pro peníze
takže už ani nevolám každej den do servisu,ale čekám že tu lhůtu prošvihnou.
asi se jim tahle serie nepovedla,takže jim to omlat o hlavu. pošli jim to jako já a pořádně jim vynadej.
jestly to všechno dobře dopadne tak koupím hp 6715s.slyšel jsem na tento nb samou chválu a bude za stejný peníze.tak at ti to dobře dopadne
ale příští týden v pátek jim končí 30 dnů na opravu,takže jestli to nestihnou,tak mažu v sobotu do mironetu pro peníze
takže už ani nevolám každej den do servisu,ale čekám že tu lhůtu prošvihnou.
asi se jim tahle serie nepovedla,takže jim to omlat o hlavu. pošli jim to jako já a pořádně jim vynadej.
jestly to všechno dobře dopadne tak koupím hp 6715s.slyšel jsem na tento nb samou chválu a bude za stejný peníze.tak at ti to dobře dopadne
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
mates 257 píše:čau barbados,tak já mám nb už 3 týdny v servisu,furt čekám na jejich vyjádření.........furt je to v řešení u administrativy,.
ale příští týden v pátek jim končí 30 dnů na opravu,takže jestli to nestihnou,tak mažu v sobotu do mironetu pro peníze
takže už ani nevolám každej den do servisu,ale čekám že tu lhůtu prošvihnou.
asi se jim tahle serie nepovedla,takže jim to omlat o hlavu. pošli jim to jako já a pořádně jim vynadej.
jestly to všechno dobře dopadne tak koupím hp 6715s.slyšel jsem na tento nb samou chválu a bude za stejný peníze.tak at ti to dobře dopadne
Nejdřív si musíš nechat od servisu vystavit reklamační protokol resp. potrvzení o nedodržení reklamační lhůty (30 dní) na jehož základě si pak necháš vrátit peníze od prodejce, což může být docela problém - mám s tím vlastní zkušenosti. Přes týden jsem se s Acerem - Brno dohadoval, až mi došla trpělivost a kontaktoval jsem i prodejce - pak už to šlo rychle. Teď už jen čekám, až mi přijde ten protokol/potvrzení a šup pro penízky resp. budu kupovat IBM Lenovo R61. =)
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
To jo, ale mironet ti je může vrátit jenom na základě toho potvrzení, že Acer neopravil tvůj notebook v zákonem stanovené lhůtě.
Naposledy upravil(a) Chlebovnik dne 10 dub 2008 21:40, celkem upraveno 1 x.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
dobře,dejme tomu.
ale co když se stane,že v pátek to nestihnou,těch 30 dnů na reklamaci já tam v sobotu půjdu domluvim to sepsání s mironetem a acer třeba pošle můj nb v ůterý do mironetu třeba jako opravený?přesto že prošvyhly tu 30 dení lhůtu.jak pak se mám zachovat,můžu to odmítnout s tím že to nestihly nebo jak si to měl ty?dělali s tím nějaké problémy?
ale co když se stane,že v pátek to nestihnou,těch 30 dnů na reklamaci já tam v sobotu půjdu domluvim to sepsání s mironetem a acer třeba pošle můj nb v ůterý do mironetu třeba jako opravený?přesto že prošvyhly tu 30 dení lhůtu.jak pak se mám zachovat,můžu to odmítnout s tím že to nestihly nebo jak si to měl ty?dělali s tím nějaké problémy?
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Kdyby (teoreticky) Acer poslal opravený notebook do Mironetu třeba v pondělí jako opravený, tak ho nemusíš přijmout.
Jestli ti 30-ti denní reklamační lhůta končí v pátek, tak Acer má povinnost ho nejpozději v pátek poslat k přepravě (přes PPL/DPD, takže teoreticky by do Mironetu mohl dorazit v pondělí a bylo by to podle zákona OK).
Btw, ty jsi notebook reklamoval v Aceru nebo v Mironetu? Jestli v Mironetu, tak bych jim v pátek brnknul co a jak (oni jakožto prodejce by si to měli ohlídat a tlačit na servis, aby to stihnul). Jestli jsi to reklamoval přímo v Aceru-Brno, tak bych jim v pátek napsal maila (odpovídaj tak mezi 15:00 - 16:00, podle osobní zkušenosti) nebo jim brnknul.
Podle mě to ale dopadne spíš tak, že jestli nemaj díly, tak ti nejpozději ve čtvrtek dá servis nebo Mironet (podle toho kdes reklamoval) vědět.
Jestli ti 30-ti denní reklamační lhůta končí v pátek, tak Acer má povinnost ho nejpozději v pátek poslat k přepravě (přes PPL/DPD, takže teoreticky by do Mironetu mohl dorazit v pondělí a bylo by to podle zákona OK).
Btw, ty jsi notebook reklamoval v Aceru nebo v Mironetu? Jestli v Mironetu, tak bych jim v pátek brnknul co a jak (oni jakožto prodejce by si to měli ohlídat a tlačit na servis, aby to stihnul). Jestli jsi to reklamoval přímo v Aceru-Brno, tak bych jim v pátek napsal maila (odpovídaj tak mezi 15:00 - 16:00, podle osobní zkušenosti) nebo jim brnknul.
Podle mě to ale dopadne spíš tak, že jestli nemaj díly, tak ti nejpozději ve čtvrtek dá servis nebo Mironet (podle toho kdes reklamoval) vědět.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
reklamoval jsem to v mironetu,ale volat se mě tam nechce,dotet jsem tam volal každý den a bez výsledku,prej furt v řešení u administrativy.
zavolám jen v pátek do brna jak to vypadá,jen abych věděl jestly to poslaly nebo ne a pak vyrazim do mironetu.doufám že jsou tam víc chápaví lidi a že jse s nima nějak domluvim,ne takový arogantní de... jako v brně....
zavolám jen v pátek do brna jak to vypadá,jen abych věděl jestly to poslaly nebo ne a pak vyrazim do mironetu.doufám že jsou tam víc chápaví lidi a že jse s nima nějak domluvim,ne takový arogantní de... jako v brně....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů