Zdravím, mám problém, měl jsem notebook na 4 reklamacích a žádám o vrácení peněz.
Moji žádost zamítli s tím, že tam byla pouze jedna HW vada, ale ostatní byli typu SW.
Mají na to nárok??
Nevím jaké je přesné znění zákona.....
Nemá s tím někdo zkušenosti?
Dík
Reklamace HP 6735b
Reklamace HP 6735b
HP Compaq 6735b_15,4" WSXGA+_AMD X2 2,2GHz_ATI Mobility Radeon HD 3200
1.reklamace : Oprava plastů ( byl povolený plast na těle NB)
2.reklamace : Update firmware ( NB nenabíjel)
3.reklamace: Výměna krytek pantů LCD
4.reklamace : NB se vrátil z reklamace z povolenou baterkou a povolenou klávesnicí (opraveno)
Asi to pošlu prodejci ( chtěl jsem to řešit přes HP aby to bylo jednoduší). Otázka na čí straně je pravda
2.reklamace : Update firmware ( NB nenabíjel)
3.reklamace: Výměna krytek pantů LCD
4.reklamace : NB se vrátil z reklamace z povolenou baterkou a povolenou klávesnicí (opraveno)
Asi to pošlu prodejci ( chtěl jsem to řešit přes HP aby to bylo jednoduší). Otázka na čí straně je pravda
HP Compaq 6735b_15,4" WSXGA+_AMD X2 2,2GHz_ATI Mobility Radeon HD 3200
No reklamace se spis rozdeluji na opravnene a neopravnene. Urcite nejde rict, ze napr. chyba v BIOSu se nepocita
Ta reklamace, kdy ti neuznali vraceni penez je ta ctvrta? Mas protokol, kde je uvedeno, ze jsi zadal o vraceni penez pri podani reklamace?
Ta reklamace, kdy ti neuznali vraceni penez je ta ctvrta? Mas protokol, kde je uvedeno, ze jsi zadal o vraceni penez pri podani reklamace?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
No všechny jsou uznané a já jsem to dával do servisu HP v Praze. A při čtvrtý reklamaci mi řekli že si mám zavolal na jejich reklamační oddělení, jsem tak učinil a poslal jim tam všechny ty dokumenty a fakturu o koupi. S tím že mi odepsala že mi peníze nevrátí a řekla že to musí HW typu (prej je to v zákoně).
No volal jsem prodejci a v pondělí mu to zašlu v krabici a pošlu mu k tomu všechny ty 4 protokoly s fakturou a budu doufat že mi vrátí peníze.
Jinak netuším jak to řešit
No volal jsem prodejci a v pondělí mu to zašlu v krabici a pošlu mu k tomu všechny ty 4 protokoly s fakturou a budu doufat že mi vrátí peníze.
Jinak netuším jak to řešit
HP Compaq 6735b_15,4" WSXGA+_AMD X2 2,2GHz_ATI Mobility Radeon HD 3200
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Utahujou si z tebe. Nejde o SW/HW chyby. Jde jen o uznané/neuznané reklamace.
Btw tady na fóru je určitě téma, kde jsou ty vybraný pasáže zákonů popsané, tak se na to podívej.
Btw tady na fóru je určitě téma, kde jsou ty vybraný pasáže zákonů popsané, tak se na to podívej.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Jsem si taky říkal jsem že je to blbost, jo už jsem to četl a taky jsem jim tam poslal číslo odstavce kde se o tom píše.
Odpověd byla :
"Vaše žádost o vrácení peněz za notebook nebyla bohužel schválena.
Notebook je nyní po opravě funkční.
Pokud by se v záruční době vyskytl u zařízení nějaký další hardwarový problém,
kontaktujte nás a my situaci znovu posoudíme."
Odpověd byla :
"Vaše žádost o vrácení peněz za notebook nebyla bohužel schválena.
Notebook je nyní po opravě funkční.
Pokud by se v záruční době vyskytl u zařízení nějaký další hardwarový problém,
kontaktujte nás a my situaci znovu posoudíme."
HP Compaq 6735b_15,4" WSXGA+_AMD X2 2,2GHz_ATI Mobility Radeon HD 3200
Neznalost zakona neospravedlnuje. A tu si spravil chybu:
Podla zakona mas narok len na JEDNO plnenie - vratenie penazi alebo oprava. Kedze si pri 4tej chybe akceptoval opravu, nemas narok na vratenie penazi.
Servis si z teba utahuje, HPcko (ta posledna odpoved) vsak postupovalo spravne (pre info - uz som v ramci HP absolvoval 2 vratenia penazi a kazde z nich uplne bez problemov).
Takze az nabuduce.
C
Podla zakona mas narok len na JEDNO plnenie - vratenie penazi alebo oprava. Kedze si pri 4tej chybe akceptoval opravu, nemas narok na vratenie penazi.
Servis si z teba utahuje, HPcko (ta posledna odpoved) vsak postupovalo spravne (pre info - uz som v ramci HP absolvoval 2 vratenia penazi a kazde z nich uplne bez problemov).
Takze az nabuduce.
C
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů