HP 6715b náhodně zamrzá.
Software-m to není, dělá to na různých ovládačích a dle diskuze i na různých os. Takže hw problém. Vzhledem k tomu, že jsem měl tu čest vidět jak to při výrobě chodí ani se nedivím.
Jinak dva kolegové mají tuto řadu a nemají žádný problém. Jeden si ho koupil někde soukromně a druhý byl koupen u stéjného dodavatele s tím mým. Takže sázka do loterie. Osobně bych do toho nešel.
Jinak dva kolegové mají tuto řadu a nemají žádný problém. Jeden si ho koupil někde soukromně a druhý byl koupen u stéjného dodavatele s tím mým. Takže sázka do loterie. Osobně bych do toho nešel.
keby to predsa len bola chybna seria je bezproblemova reklamacia a vymenenie chybneho HW?
EDIT: keby to teda bolo tak ze HP o tom vie a bezproblemovo meni, cez leto mam byt v Prahe kde ma HP servisne stredisko takze tam by mi to snad priamo rychlo vymenili nie? ak ano tak v tom az taky problem nevidim, inak je to celkom slusny nb
EDIT: keby to teda bolo tak ze HP o tom vie a bezproblemovo meni, cez leto mam byt v Prahe kde ma HP servisne stredisko takze tam by mi to snad priamo rychlo vymenili nie? ak ano tak v tom az taky problem nevidim, inak je to celkom slusny nb
Udělal jsem to tak, že jsem si na supportu HP zjistil, že autorizovaný servis v Jihlavě, odkud jsem, dělá Autocont. Inu, zavolal jsem si do autocontu, domluvil se s technikem, notebook mu zavezl a sepsal s ním reklamační protokol a nechal mu na sebe číslo. Počítal jsem s tím, že dřív jak za 3 týdny to nebude. Dokoupení NBD záruky jsem bohužel prošvihl o pár dní. Velice mile mě překvapilo, že již za týden mi pán z Autocontu volal, že můj notebook je opravný, resp. vyměněná deska. Takže od "úrazu" po převzetí to bylo necelých sedm dní.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů