servis pavilion
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 69
- Registrován: 21 srp 2008 20:50
Reklamace
Je zbytečné tady řešit jestli to jde do Poslka nebo někam jinam. Protože ze zákona na to je 30 dní a jestli to do tý doby nevyřeší tak pak buď výměna (týká se 30 dne reklamace) nebo vyjádření ze servisu na základě kterého vrátí peníze. Doporučil bych postup dle občanského zákoníku.
Tak jsem si pavilion donesl domů ze servisu. Neměl jsem čas, tak jsem ho ve sběrném středisku netestoval - šlo o špatný kontakt při nabíjení (kolíkem musím různé hýbat, aby se začlo nabíjet ...). Donesu domů a .. závada neopravena ... Sice jsem měl trošku vylomenou klávesu F12 a vyměnili mi kvůli tomu celou klávesnici, tak jsem je chválil ... ale tohle mě celkem naštvalo ...
Nicméně využiju raději teď kurýra.
Nicméně využiju raději teď kurýra.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 69
- Registrován: 21 srp 2008 20:50
TEL číslo
cross píše:Našel jsem něco na netu, mělo by to být číslo +420 810 222 222. Tam by mě pak měli přepojit na kurýra či tak něco.
Díky
Tak si to našel dobře tady je pro jistotu ještě odkaz http://welcome.hp.com/gms/cz/cs/contact ... ssist.html
Máte někdo zkušenosti s kurýrem? Domluvil jsem se s operátorkou a řekla mi, že do dvou pracovních dní přijde - že musím být na uvedené adrese. Že mi prý zavolá, až bude na místě ... což mi přijde celkem nesmyslné, jelikož nemusím být zrovna doma.
Konkrétně jsem na koleji a nadiktoval jsem mu adresy školy, která je kousek od kolejí - ale já chodím do školy o několik km dál, tramvají mi to trvá tak 40 minut ke kolejím. Nezavolá ten kurýr spíš někdy předem? Nebo je možné, že třeba počká? Nemůžu být celé dny jen na kolejích.
Konkrétně jsem na koleji a nadiktoval jsem mu adresy školy, která je kousek od kolejí - ale já chodím do školy o několik km dál, tramvají mi to trvá tak 40 minut ke kolejím. Nezavolá ten kurýr spíš někdy předem? Nebo je možné, že třeba počká? Nemůžu být celé dny jen na kolejích.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 69
- Registrován: 21 srp 2008 20:50
KURÝR
Většinou jezdí společnosti jako je PPL nebo DPD a ty prostě přijedou na tuto tvojí adresu když se nedozvoní tak odjedou. Většinou ani nevolají, protože nemívají služební telefon. Nejlepší je udat adresu, kde si celý den k zastižení. Když ti nebude vyhovovat kurýr tak dej na hlavu svému prodejci a ten ať si poradí.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů