servis pavilion
No na faktuře bylo v tom políčku Dodavatel (či jak se to tam jmenuje) téměř určitě uvedeno to místo, kam s tím chodím. Ty dvě společnosti či co to je jsou hned vedle sebe. Tedy: e'D system i E LINKX - reklamuju to v E LINKX. Mrknu na tu fakturu a uvidím.
Oki, mrknu. Díky.
EDIT: Uff, tak v tom se vůbec nevyznám ... poptám se pak na SOS.
Oki, mrknu. Díky.
EDIT: Uff, tak v tom se vůbec nevyznám ... poptám se pak na SOS.
Naposledy upravil(a) cross dne 10 kvě 2009 22:22, celkem upraveno 1 x.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Kdybys trochu hledal, tak jsi zde narazil na toto vlákno: http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306
Jsou tam uvedeny i konkrétní paragrafy.
Jsou tam uvedeny i konkrétní paragrafy.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Tohle jsem četl už kdysi.
Už jsem reklamoval několikrát. To mi prodejce vždy nechá zboží opravit a vždy to bude trvat měsíc?
Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 občanského zákoníku). Pojmy "opakovaná vada" a "více vad" nejsou zákonem stanoveny, z judikatury (viz např. publikace "Občanský zákoník, komentář", Jehlička, O., Švestka, J., Škárová, M. a kol., 6 .vydání, C.H.Beck, Praha, 2001, str. 968) však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.
Chápu to tak, že jde o vadu, která byla uznána, odstraněna a vyskytla se znovu. Jenže ta moje tam je, ale ani jednou nepřiznali, že tam je ... prostě jakobych poslal notebook jen na výlet k pšonkům ...
A ta publikace asi někde online není, co?
EDIT: Jo a na té faktuře je v položce "dodavatel" uvedeno E LINKX - HP Market. Je tam i razítko E LINKX.
Už jsem reklamoval několikrát. To mi prodejce vždy nechá zboží opravit a vždy to bude trvat měsíc?
Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 občanského zákoníku). Pojmy "opakovaná vada" a "více vad" nejsou zákonem stanoveny, z judikatury (viz např. publikace "Občanský zákoník, komentář", Jehlička, O., Švestka, J., Škárová, M. a kol., 6 .vydání, C.H.Beck, Praha, 2001, str. 968) však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.
Chápu to tak, že jde o vadu, která byla uznána, odstraněna a vyskytla se znovu. Jenže ta moje tam je, ale ani jednou nepřiznali, že tam je ... prostě jakobych poslal notebook jen na výlet k pšonkům ...
A ta publikace asi někde online není, co?
EDIT: Jo a na té faktuře je v položce "dodavatel" uvedeno E LINKX - HP Market. Je tam i razítko E LINKX.
Otázka - počítají se státní svátky do doby, kdy je notebook na reklamaci?
Jakože do těch 30-ti dní, dokdy musí být reklamace vyřízená? Od doby, co je notebook na reklamaci, byla dva státní svátky v Česku (2x v pátek) [notebook je v Polsku].
28.4. jsem ho předával, takže 29.5. - pokud nebude reklamace vyřízena - můžu požadovat odstoupení od smlouvy?
Jakože do těch 30-ti dní, dokdy musí být reklamace vyřízená? Od doby, co je notebook na reklamaci, byla dva státní svátky v Česku (2x v pátek) [notebook je v Polsku].
28.4. jsem ho předával, takže 29.5. - pokud nebude reklamace vyřízena - můžu požadovat odstoupení od smlouvy?
cross píše:Otázka - počítají se státní svátky do doby, kdy je notebook na reklamaci?
Jakože do těch 30-ti dní, dokdy musí být reklamace vyřízená? Od doby, co je notebook na reklamaci, byla dva státní svátky v Česku (2x v pátek) [notebook je v Polsku].
28.4. jsem ho předával, takže 29.5. - pokud nebude reklamace vyřízena - můžu požadovat odstoupení od smlouvy?
Je to "30 dni". Den ako den, sviatok nesviatok.
C
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 69
- Registrován: 21 srp 2008 20:50
reklamace
Tak jak si dopadl s tou tvojí reklamací?
Takhle:
Už to tam 2 týdny měli a nedali vědět (jak jsem předpokládal) - abych přišel o záruku a nestihl to reklamovat tak často.
"Tady mi to podepište" "chci si to prvně vyzkoušet" "já vám to dám vyzkoušet, až mi tu podepíšete, že jste to převzal", pak jsem ještě něco řekl o tom vyzkoušení a on řekl "no já si myslím, že to fungovat pořád nebude" ... tak jsem mu řekl, že to tam chvilu ještě nechám a zavolám si. Takže jsem mluvil s právníkem a ten řekl, ať tam napíšu, že nesouhlasím s reklamací, závada nebyla odstraněna [podepisoval jsem to, aniž bych věděl, jestli tam notebook vůbec je nebo na něm není jiná závada].
Tak jsem mu to tam napsal a řekl mu, ať mi udělá kopii. On řekl, že ne, že to je jen pro ně, že si to zakládají a já mám svůj protokol u notebooku. Tak jsem to zkontroloval a ejhle - nebyl tam. Tak mi ho vytiskl znovu. Už jsem chtěl jít, začal si balit ty krámy tam a pak mě napadlo "on si vytiskne znovu ten protokol pro sebe a pak řekne, že jsem tam žádnou větu nepsal". Tak jsem si tam napsal tu větu znovu a nechal si dát razítko a "podpis" [říkal jsem "přes to", dal mi to pod to a dodal "to razítko stejně nic neznamená").
A na co to svedli teď? Mám slabý zdroj!!! 65W mám, že prý potřebuju dle výrobce 90W! Hádejte, jaký byl originální ... 65W! V papírech, co jsou dodávány k notebooku sice není uvedeno 65W, ale je tam provozní proud a napětí napětí (nebo co) a u něj jsou hodnoty, které byly na původním i které mám na tomhle zdroji ... [ Jak na původním, tak na novém mám napsáno: INPUT 100 - 240V - 1,6A (1,6A) 50-60Hz || OUTPUT 18,5V (18,5V) --- 3,5A(3,5A) // tohle je uvedeno i v příručce k NTBku]
Já už fakt nevím, každopádně to budu řešit s právníkem.
Už to tam 2 týdny měli a nedali vědět (jak jsem předpokládal) - abych přišel o záruku a nestihl to reklamovat tak často.
"Tady mi to podepište" "chci si to prvně vyzkoušet" "já vám to dám vyzkoušet, až mi tu podepíšete, že jste to převzal", pak jsem ještě něco řekl o tom vyzkoušení a on řekl "no já si myslím, že to fungovat pořád nebude" ... tak jsem mu řekl, že to tam chvilu ještě nechám a zavolám si. Takže jsem mluvil s právníkem a ten řekl, ať tam napíšu, že nesouhlasím s reklamací, závada nebyla odstraněna [podepisoval jsem to, aniž bych věděl, jestli tam notebook vůbec je nebo na něm není jiná závada].
Tak jsem mu to tam napsal a řekl mu, ať mi udělá kopii. On řekl, že ne, že to je jen pro ně, že si to zakládají a já mám svůj protokol u notebooku. Tak jsem to zkontroloval a ejhle - nebyl tam. Tak mi ho vytiskl znovu. Už jsem chtěl jít, začal si balit ty krámy tam a pak mě napadlo "on si vytiskne znovu ten protokol pro sebe a pak řekne, že jsem tam žádnou větu nepsal". Tak jsem si tam napsal tu větu znovu a nechal si dát razítko a "podpis" [říkal jsem "přes to", dal mi to pod to a dodal "to razítko stejně nic neznamená").
A na co to svedli teď? Mám slabý zdroj!!! 65W mám, že prý potřebuju dle výrobce 90W! Hádejte, jaký byl originální ... 65W! V papírech, co jsou dodávány k notebooku sice není uvedeno 65W, ale je tam provozní proud a napětí napětí (nebo co) a u něj jsou hodnoty, které byly na původním i které mám na tomhle zdroji ... [ Jak na původním, tak na novém mám napsáno: INPUT 100 - 240V - 1,6A (1,6A) 50-60Hz || OUTPUT 18,5V (18,5V) --- 3,5A(3,5A) // tohle je uvedeno i v příručce k NTBku]
Já už fakt nevím, každopádně to budu řešit s právníkem.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů