servis pavilion

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
CeCo

Příspěvekod CeCo » 10 kvě 2009 16:48

www adresa ma nezaujima, podstatna je firma ktora to predala.

Pocet vad je uvedeny v judikature. Najdi si to na internete, odkaz som daval uz viackrat tu na fore i na fore zive.cz.

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 16:59

No na faktuře bylo v tom políčku Dodavatel (či jak se to tam jmenuje) téměř určitě uvedeno to místo, kam s tím chodím. Ty dvě společnosti či co to je jsou hned vedle sebe. Tedy: e'D system i E LINKX - reklamuju to v E LINKX. Mrknu na tu fakturu a uvidím.

Oki, mrknu. Díky.
EDIT: Uff, tak v tom se vůbec nevyznám ... poptám se pak na SOS.
Naposledy upravil(a) cross dne 10 kvě 2009 22:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 10 kvě 2009 20:00

Kdybys trochu hledal, tak jsi zde narazil na toto vlákno: http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306

Jsou tam uvedeny i konkrétní paragrafy.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 kvě 2009 22:15

Tohle jsem četl už kdysi.

Už jsem reklamoval několikrát. To mi prodejce vždy nechá zboží opravit a vždy to bude trvat měsíc?

Pokud se stejná vada vyskytne opakovaně nebo má věc více vad, můžete požadovat výměnu nebo odstoupit od smlouvy (622 odst. 2 občanského zákoníku). Pojmy "opakovaná vada" a "více vad" nejsou zákonem stanoveny, z judikatury (viz např. publikace "Občanský zákoník, komentář", Jehlička, O., Švestka, J., Škárová, M. a kol., 6 .vydání, C.H.Beck, Praha, 2001, str. 968) však vyplývá počet tří opakování nebo současně se vyskytujících vad.

Chápu to tak, že jde o vadu, která byla uznána, odstraněna a vyskytla se znovu. Jenže ta moje tam je, ale ani jednou nepřiznali, že tam je ... prostě jakobych poslal notebook jen na výlet k pšonkům ...
A ta publikace asi někde online není, co?

EDIT: Jo a na té faktuře je v položce "dodavatel" uvedeno E LINKX - HP Market. Je tam i razítko E LINKX.

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 11 kvě 2009 01:04

A jako zakaznik je tam kdo? Ty jako normalni zakaznik?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 11 kvě 2009 09:22

Já, respektive matka.

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 11 kvě 2009 11:11

A nepodnika? Nema tam uvedeno ICO?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 11 kvě 2009 15:05

Nene, normálně fyzická osoba.

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 16 kvě 2009 20:38

Takže čekám teď na vyjádření servisu/prodejce. Tenhle týden to bude třetí týden, co to tam mají. Pak se nejspíš obrátím na právníka.

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 21 kvě 2009 08:36

Otázka - počítají se státní svátky do doby, kdy je notebook na reklamaci?
Jakože do těch 30-ti dní, dokdy musí být reklamace vyřízená? Od doby, co je notebook na reklamaci, byla dva státní svátky v Česku (2x v pátek) [notebook je v Polsku].

28.4. jsem ho předával, takže 29.5. - pokud nebude reklamace vyřízena - můžu požadovat odstoupení od smlouvy?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 21 kvě 2009 10:51

cross píše:Otázka - počítají se státní svátky do doby, kdy je notebook na reklamaci?
Jakože do těch 30-ti dní, dokdy musí být reklamace vyřízená? Od doby, co je notebook na reklamaci, byla dva státní svátky v Česku (2x v pátek) [notebook je v Polsku].

28.4. jsem ho předával, takže 29.5. - pokud nebude reklamace vyřízena - můžu požadovat odstoupení od smlouvy?


Je to "30 dni". Den ako den, sviatok nesviatok.

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 21 kvě 2009 17:46

Dobře díky.
Je mi sice jasný, že nemají ze zákona povinnost mě informovat o tom, jestli je reklamace už vyřízena, ale já se jim připomínat nebudu ... kdyžtak přijdu až 31. den.

joudabouda
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 srp 2008 20:50

reklamace

Příspěvekod joudabouda » 29 kvě 2009 17:53

Tak jak si dopadl s tou tvojí reklamací?

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 29 kvě 2009 20:21

Takhle:
Už to tam 2 týdny měli a nedali vědět (jak jsem předpokládal) - abych přišel o záruku a nestihl to reklamovat tak často.

"Tady mi to podepište" "chci si to prvně vyzkoušet" "já vám to dám vyzkoušet, až mi tu podepíšete, že jste to převzal", pak jsem ještě něco řekl o tom vyzkoušení a on řekl "no já si myslím, že to fungovat pořád nebude" ... tak jsem mu řekl, že to tam chvilu ještě nechám a zavolám si. Takže jsem mluvil s právníkem a ten řekl, ať tam napíšu, že nesouhlasím s reklamací, závada nebyla odstraněna [podepisoval jsem to, aniž bych věděl, jestli tam notebook vůbec je nebo na něm není jiná závada].

Tak jsem mu to tam napsal a řekl mu, ať mi udělá kopii. On řekl, že ne, že to je jen pro ně, že si to zakládají a já mám svůj protokol u notebooku. Tak jsem to zkontroloval a ejhle - nebyl tam. Tak mi ho vytiskl znovu. Už jsem chtěl jít, začal si balit ty krámy tam a pak mě napadlo "on si vytiskne znovu ten protokol pro sebe a pak řekne, že jsem tam žádnou větu nepsal". Tak jsem si tam napsal tu větu znovu a nechal si dát razítko a "podpis" [říkal jsem "přes to", dal mi to pod to a dodal "to razítko stejně nic neznamená").

A na co to svedli teď? Mám slabý zdroj!!! 65W mám, že prý potřebuju dle výrobce 90W! Hádejte, jaký byl originální ... 65W! V papírech, co jsou dodávány k notebooku sice není uvedeno 65W, ale je tam provozní proud a napětí napětí (nebo co) a u něj jsou hodnoty, které byly na původním i které mám na tomhle zdroji ... [ Jak na původním, tak na novém mám napsáno: INPUT 100 - 240V - 1,6A (1,6A) 50-60Hz || OUTPUT 18,5V (18,5V) --- 3,5A(3,5A) // tohle je uvedeno i v příručce k NTBku]

Já už fakt nevím, každopádně to budu řešit s právníkem.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 29 kvě 2009 21:15

Paviliony maju aj datasheet, kde je presne uvedeny zdroj ktory sa k tomu-ktoremu NB dava.

Teraz jedine pravnik a poslat im teply list s castym vyskytom slova "zaloba". Nezaskodilo by poslat im tam rovno cely navrh zaloby :)

C


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů