Problém s reklamací v autorizovaném servisu
nevim kde konci odpovednost..... ale notas sis koupil u Lenova a ne u spedicky takze by sakra meli bejt trochu slusny a tohle si vyresit sami.
Bohuzel na tehle pozicich sedi lide, kteri si chodi do prace na osm hodin sednout pro prachy a prace je nezajima....
Bohuzel na tehle pozicich sedi lide, kteri si chodi do prace na osm hodin sednout pro prachy a prace je nezajima....
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13
Já to právě taky nechápu, ten jejich postup, kdy je já jako zákazník vůbec nezajímám. Víš jak, kdyby šlo o velké peníze, nebo by to zjevně nebyla jejich chyba, tak chápu, že se cukají, ale tohle, to je fakt pohrdání zákazníkem. Ztratí mi notebook a škoda se jim pak vyplácet nechce, jestě mě nechají 60 dní čekat. Nehoráznost.
Tak mi prodejce radi presne to co vy, obratit se primo na zastoupeni Lenova. Cituji:
Dobrý den,
při takovémto chování servisu doporučuji tedy kontaktovat přímo výrobce, který záruku poskytuje a rovněž opravňuje servisy k vyřizování záručních oprav. Ten by měl být schopen se do celé věci vložit a vydat příslušný pokyn servisu. Přikládám telefonický a mailový kontakt na české zastoupení výrobce.
Dobrý den,
při takovémto chování servisu doporučuji tedy kontaktovat přímo výrobce, který záruku poskytuje a rovněž opravňuje servisy k vyřizování záručních oprav. Ten by měl být schopen se do celé věci vložit a vydat příslušný pokyn servisu. Přikládám telefonický a mailový kontakt na české zastoupení výrobce.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů