Problém s reklamací v autorizovaném servisu

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Sias
píše často
Příspěvky: 102
Registrován: 10 pro 2006 12:12

Příspěvekod Sias » 15 kvě 2009 09:51

Máě pravdu. Mě by spíš i docela zajímalo, jestli je to rozhodnutí konkrétního zaměstnance servisu, nebo to je příkaz od vedení takhle reklamace řešit. (tedy kašlat na zákazníka)

xmarek
píše často
Příspěvky: 447
Registrován: 12 zář 2007 16:06
Bydliště: Ostrava a okolí

Příspěvekod xmarek » 15 kvě 2009 10:00

Jakoob píše:
Sias píše:Notasy od Lenova jsou drazsi nez prumerna konkurence a mel bys za to dostat adekvatni bonus.
Já bych si na Vašem místě nedělal iluze. Vyjádření servisu se většinou shoduje s vyjádřením Lenova. Toť má zkušenost. :cry:
Celý život bojuji s průměrností. :(

Sias
píše často
Příspěvky: 102
Registrován: 10 pro 2006 12:12

Příspěvekod Sias » 15 kvě 2009 10:13

Myslis, ze Lenovo rekne, že servis postupoval spravne, kdyz dela, ze pro nej odpovednost konci predanim notebooku prepravni sluzbe a ne predani zakaznikovi?
Myslim, ze to je i v rozporu s "collect and return" zárukou Lenova. (když už by nebrali spotřebitelksý zákon)

Jakoob
guru
Příspěvky: 835
Registrován: 14 bře 2007 18:00
Bydliště: Kousek od Prahy

Příspěvekod Jakoob » 15 kvě 2009 10:40

nevim kde konci odpovednost..... ale notas sis koupil u Lenova a ne u spedicky takze by sakra meli bejt trochu slusny a tohle si vyresit sami.

Bohuzel na tehle pozicich sedi lide, kteri si chodi do prace na osm hodin sednout pro prachy a prace je nezajima....
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13

Sias
píše často
Příspěvky: 102
Registrován: 10 pro 2006 12:12

Příspěvekod Sias » 15 kvě 2009 10:50

Já to právě taky nechápu, ten jejich postup, kdy je já jako zákazník vůbec nezajímám. Víš jak, kdyby šlo o velké peníze, nebo by to zjevně nebyla jejich chyba, tak chápu, že se cukají, ale tohle, to je fakt pohrdání zákazníkem. Ztratí mi notebook a škoda se jim pak vyplácet nechce, jestě mě nechají 60 dní čekat. Nehoráznost.

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 15 kvě 2009 19:41

Zvlastni tolik chvaleny nadprumerny servis lenova udela tohle...no je to sila,hlavne ze si nechaji zaplatit za "kvalitu"
MSI GT735

Sias
píše často
Příspěvky: 102
Registrován: 10 pro 2006 12:12

Příspěvekod Sias » 17 kvě 2009 10:35

Tak mi prodejce radi presne to co vy, obratit se primo na zastoupeni Lenova. Cituji:

Dobrý den,
při takovémto chování servisu doporučuji tedy kontaktovat přímo výrobce, který záruku poskytuje a rovněž opravňuje servisy k vyřizování záručních oprav. Ten by měl být schopen se do celé věci vložit a vydat příslušný pokyn servisu. Přikládám telefonický a mailový kontakt na české zastoupení výrobce.

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 17 kvě 2009 12:48

Vsak ano. Za toto Lenovo nemuze. Toto je chovani smluvniho partnera. Jenze pro Tzikyho - kvalitni notebook se vyplati, protoze se muzes prave obratit na zastoupeni Lenova. U MSI by te asi poslali nekam.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů